nakup na splatky ako student?
nakup na splatky ako student?
Caute,
som externy student, zamestnany na "dohodu o praci studenta" v jednej nemenovanej firme. Pracujem ako front end web developer, odpracujem tyzdenne cca 35 hodin (vsetko nad 20 hod dostavam ako bonusy, kvoli zakonu), na hodinu mam 6 eur, od novembra 7. Pred par dnami mi odisla zakladna doska, tak som sa rozhodol ze by som si chcel kupit dajake delo na splatky. No lenze co cert nechcel, na splatky si kupim asi figu borovu kedze nemam TPP. To, ze zarabam mesacne niekolkonasobok splatky, nikoho nezaujima. Existuje nejaka banka, ktora poskytuje uvery / pozicky aj studentom bez zastupcu, resp. zamestnancom na dohodu?
Vdaka
som externy student, zamestnany na "dohodu o praci studenta" v jednej nemenovanej firme. Pracujem ako front end web developer, odpracujem tyzdenne cca 35 hodin (vsetko nad 20 hod dostavam ako bonusy, kvoli zakonu), na hodinu mam 6 eur, od novembra 7. Pred par dnami mi odisla zakladna doska, tak som sa rozhodol ze by som si chcel kupit dajake delo na splatky. No lenze co cert nechcel, na splatky si kupim asi figu borovu kedze nemam TPP. To, ze zarabam mesacne niekolkonasobok splatky, nikoho nezaujima. Existuje nejaka banka, ktora poskytuje uvery / pozicky aj studentom bez zastupcu, resp. zamestnancom na dohodu?
Vdaka
Re: nakup na splatky ako student?
ja ti poziciam. Na uroku sa dohodneme
zarabas 6€/hod ako student a nevies si kupit nasupu dosku?
Take smiesne sumy si bud pozicaj od rodiny/kamosov alebo proste par dni nasetri a ber...
Uvazujes unahlene, ja som to robil tiez som chcel vsetko mat, vedel som ze "tie prachy zarobim" tak potom kde je problem? Problem je tam ze nieje nic horsie ako to ze budes bankovke/nebankovke dlznikom a budes draho zdlhavo preplacat to co si si mohol s mesacnym opaskom zobrat na supu..
Take smiesne sumy si bud pozicaj od rodiny/kamosov alebo proste par dni nasetri a ber...