elektrotechnika -delenie

Témy, ktoré sa nedajú zaradiť do kategórií vyššie...
woloda
Novice
Novice

elektrotechnika -delenie

Príspevok od používateľa woloda »

cawte. študujem elektrotechniku a ževraj v 2. ročníku by sme sa mali deliť na dve skupiny : silnoprud a slaboprud . chcel by som vedieť či ste sa delili iba na praxi alebo normalne aj na vyučovaní a že čo by bolo premna lepšie . ak som spravne pochopil tak slaboprud je skor na počítače a silnoprúd skor nejake stroje .Dakujem.
wladas
Redeemer
Redeemer
Používateľov profilový obrázok

Re: elektrotechnika -delenie

Príspevok od používateľa wladas »

samozrejme ze aj predmety su ine, teda hlavne predmety
slaboprud moc s PC nesuvisi, iba nepriamo, ide skor o polovodice. dps a podobne...proste slaboprud
audiotrack
VIP
VIP
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa audiotrack »

oboje má prakticky rovnaké využitie. Či budeš ťahať elektrinu na stavbách (stavať sa bude vždy) alebo opravovať televízory (kaziť sa bude vždy). Takže si vyber to, čo je ti sympatickejšie
wladas
Redeemer
Redeemer

s tym vyuzitim moc pravdu nemas, je to diametralne iny obor aj ked na prvy dojem sa to nezda
btw telky sa uz neopravuju :roll: (okrem starych crt samozrejme ale tych je ako safranu)
Andi_Cibula
Addict
Addict
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Andi_Cibula »

Presne tak, silnoprúd je zameraný na stroje, slaboprúd viacmenej na spracovanie signálov.
Servisní technici dnes už vymreli, sú to viacmenej meniči náhradných dielov. (rozumej cvičené opice)
woloda
Novice
Novice

takže sa to deli už v druhom ročniku ? a silnoprudari budu mať svoju triedu a slaboprudari svoju ? mimochodom ktomu slaboprudu dala by sa neskor najst nejaka praca skladanie PC alebo nieco podobne ?
Andi_Cibula
Addict
Addict
Kontaktovať používateľa:

A ako to máme vedieť ? :) Každá škola to rieši po svojom.
Ale tuším čo sa chceš spýtať - nie, ani slaboprúd ani silnoprúd nezariadi prácu s PC komponentami, ani žiadna iná stredná škola.
vendo
Guru