Taska na tenis

Témy, ktoré sa nedajú zaradiť do kategórií vyššie...
Johnnny
Guru wannabe
Guru wannabe
Používateľov profilový obrázok

Taska na tenis

Príspevok od používateľa Johnnny »

Ahojte. Hladam nejaku tasku na tenis pre ocina ako darcek. Je to rekreacny hrac, takze nic specielane nepotrebuje. Hrava ale aj v zime a udajne je v tom pripade fajn kupit tasku, ktora ochrani rakety pred chladom. Ten moze udajne niektore materialy poskodit, takze tuto featuru by som uvital. Som ale laik a co som pozeral tasky na heureke, toto som v popise nikde nevidel, tak ma zaujima, ci mate s takou taskou skusenosti. Cena tak cca do 50eur.
Paťko
King
King

Re: Taska na tenis

Príspevok od používateľa Paťko »

Johnnny
Guru wannabe
Guru wannabe

Zaujala ma http://tenisove-tasky.heureka.sk/wilson ... ecifikace/. Nechcem to objednavat zo zahranicia, pretoze by to uz do vianoc zrejme neprislo. Teraz ma ale napadlo ... on v tom nosi aj oblecenie. Je v tych taskach aj priehradka urcene na tenisky a oblecenie ? Pretoze zo screenshotov to tak moc nevyzera ...
kvasko
Light Expert
Light Expert

Príspevok od používateľa kvasko »

Vo vacsine tenisovych vakov mas samostatne priehradky ci uz na oblecenie, topanky alebo na ostatne veci. V popise toho vaku spominaju viacero priehradok, takze si myslim, ze miesta tam bude tvoj ocino mat dost. Ak si chces byt stopercentne isty, tak sa pre istotu spytaj tam, kde to mienis kupovat, ale aj velkostou ten vak vyzera, ze sa to donho pomesti.

K tej ochrane pred zimou. Tenis hravam aktivne 16 rokov a este som o tom nepocul. Nemyslim si, ze by to hralo nejaku podstatnu rolu, najma ked sa nad tym zamyslis, tak v tej zime su tie rakety akurat, co vystupi z auta a prejde do haly. Mne osobne a ani mojim znamym sa nic s tymi raketami nestalo.
Johnnny
Guru wannabe
Guru wannabe