Java prostredie

Programovacie jazyky, rady, poradňa...
Giga
Novice
Novice

Java prostredie

Príspevok od používateľa Giga »

Ahojte,v prvom rade by som chcel povedat ze som uplna lama.Zacinam v eclipse uz som si aj skusal nejake mensie priklady a velmy sa mi to prostredie pozdava ale narazil som na jeden problem :lol: .Kupil som si knihu Java 7 od Herberta Schildta.V knihe hovori ze existuje mnoho kvalitnych prostredi ale on popisuje priklady len v sade JDK pretoze to ma kazdy uzivatel.Tak som sa vykaslal na eclipse pozrel tutorial na yt nastavil cestu ze ked zadam do cmd javac tak mi tam vyskoci ten kompilator(tak sa to myslim vola).No a teraz neviem ako pokracovat.To mam pisat do command promptu?V knihe mam pisat rôzne prikazy ale vôbec netusim kam.Ospravedlnujem za sformulovanie tohto problemu ale som stredoskolak odbor mechanik pc sieti a tam sa na programovanie s*re,vlastne tam maju vsetko na haku a potom to aj tak vyzera.Mam chut sa ucit ale neviem ako sa pohnut dalej.A mozno som dement ktory to nevie pochopit...Poznate nejake knihy ktore su viazane prostredim?
rochedo
Hardcore addict
Hardcore addict
Používateľov profilový obrázok

Re: Java prostredie

Príspevok od používateľa rochedo »

To je take tazke vyhladat postup na Googli ?

http://interval.cz/clanky/naucte-se-javu-uvod/
http://tvorbaher.cz/java-uvod/

a milion dalsich.
paralen
Light Star
Light Star

Príspevok od používateľa paralen »

kasli na cmd, pouzivaj eclipse
BE11
Light Star
Light Star

Príspevok od používateľa BE11 »

Eclipse alebo Netbeans.
Ja podporujem viac Eclipse ;)
Je tu taká vymoženosť, že prostredie, tak ho využi.
rochedo
Hardcore addict
Hardcore addict

Príspevok od používateľa rochedo »

Na tie príklady a cvičenia z knihy mu úplne postačí aj príkazový riadok s javac. Na samotne kodenie moze použiť Sublime Text alebo Notepad++.
harrison314
Hardcore addict
Hardcore addict
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa harrison314 »