Boh, náboženstvá, religionistika, filozofia života a viera

O živote, snoch, životnom štýle, cestovaní...

Ste veriaci?

ano
569
52%
nie
531
48%

Celkom hlasov: 1100

Steju
King
King
Používateľov profilový obrázok

Re: Boh, náboženstvá, religionistika, filozofia života a vie

Príspevok od používateľa Steju »

strapaty napísal:Steju myslim ze by im stacilo povedat pravdu ... u nich sa totiz nejedna o vrazdu ale o zabitie ... nevedia co robia ....
Predpokladám, že väčšina ľudí už počula tento názor - že antikoncepcia a potraty sú vražda - a napriek tomu to robia. To už je masová vražda? Už ich môžeme ukameňovať? :)
seth82
Darca
Darca
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa seth82 »

strapaty: A čím som oklamaný, prosím ťa? Históriou tvojej vlastnej cirkvi? Dal som ti tam odkaz, máš snáď k tomu čo povedať? Zasa zopakujem - ja nie som odborníkom, tak nerapoc.
tehla

Príspevok od používateľa tehla »

hughito napísal: Odporúčam túto debatu: http://www.sme.sk/c/4077141/jana-tutkov ... luchu.html

Celkovo ten spôsob prejavu a aj argumentácie, dobre vystihuje aj tuto zúčastnené strany.
no ved furt je to vlastne o tom istom ... jedni obhajuju zivot, druhi smrt, tam sa na nic nove nepride

inak prve co ma napadlo - ze tie "obhajkyne" su tiez vybrate priznacne - jedna mlada svieza babenka a druha zla tucna ropucha Pietruchova :D ( sorry, nemohol som si odpustit)

// inak pre Setha - Pietruchova tam sama hovori, ze ved samozrejme, ze ta zena caka dieta, ved necaka dinosaura ... teda tuto otazku povazuje za uzavretu, co tu dookola omielas
Stoporko
VIP
VIP
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Stoporko »