Ipad 2. Sučiastky. Problémy. Aach

Všetko o mobiloch, PDAčkach...
spawn9999
Light Expert
Light Expert

Ipad 2. Sučiastky. Problémy. Aach

Príspevok od používateľa spawn9999 »

Takže mam problém s jedným Ipadom 2. Problemov je viac. Prvý je, že som si to ich dal opraviť, a po čase sa objavili znovu. Som si istý, že je to ich chyba, ale nechcem sa mi hádať. Do doho ipadu sa dali už nejake peniaze a nedám do neho už ani cent, tak ho skusím opraviť sám (nie som začiatočník, už som pár takých vecí robil).
Problémy: 1) display mi nesvieti, vôbec nejde. Ale ipad funguje, pretože ked s ním skušam, tak robí zvuky (napr uzamknutie). Podla mna sa tam len niečo uvolnilo a treba to tam vrátit.
2) Nejde zadný fotak, nie je to rozbite. Myslím si, že s týmto problémom asi nič nespravím, ale ak by ste niečo vedeli poradte.
3) wi-finka moja každodenna je nejaka slaba. Dal som si to opravit (normálna cena) a išlo mi to a zrazu nejake slabsie to bolo. Môžem mať aj plny signál ale net pojde pomaly (na Pc ide normálne net).

Dakujem jednej opravarke, že to tak perfektne "opravila". (stratil som bločky :oops: ) . Takže ked sa ten ipad uplne pokazí, to nevadí.
Ak sa dá, môže poslať aj video-návod. Dakujem :)
guess.whoo
Redeemer
Redeemer
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Re: Ipad 2. Sučiastky. Problémy. Aach

Príspevok od používateľa guess.whoo »

tema o iVeciach tu uz je a neviem ci cakas, ze sa tu niekto prihlasi a zadarmo ti to opravi alebo co? ako chces video navod na nieco, ked to nie je vidno zvnutra?
ob3l1x
Moderátor
Moderátor
Používateľov profilový obrázok

Re: Ipad 2. Sučiastky. Problémy. Aach

Príspevok od používateľa ob3l1x »

toto skor vyzera ze ipad bol utopeny ...

nejde ti podsvietenie displaya ? (t.j. vidis tam normalne blochu len nejde podsvietenie alebo display nejde vobec ?)

s tym wifi popis blizsie co znamena pomalsie ? (ide o to ake mas pripojenie, provider, router, ...)

fotak aj display moze byt ze su len odpojene flex kable.