Oplatí sa tým zapodievať ?.. (problém v IE.6)
-
Sorta15
Light Star
- Kontaktovať používateľa:
Oplatí sa tým zapodievať ?.. (problém v IE.6)
Zdravím.Chcel by som sa spýtať skúsenejších, než ja
Som dá sa povedať začiatočník, preštudoval som si len jednu knihu o (X)HTML + CSS a teraz kódujem svoju prvú stránku....vytváram si statickú stránku (nie pre slovenský trh) na ktorej z pravej strany na vonkajšom okraji stránky som si vytvoril blok/ cez absolute position, kde sú tlačítká na sociálne média / verím, že rozumiete, čo mám na mysli, ak nie, môžem poslať náhľad, ale verím, že nie je potrebný. A tak mi napadlo, že je vlastne potrebné sledovať funkcionalitu na viacerých internetových prehliadačoch, a tu nastal problém. Vo Firefoxe, Chrome je to OK, ale v IE.6 tam ten blok s tlačítkami VôBEC nemám, našťastie na IE.8 to je OK. Takže otázka na niekoho z praxe, oplatí sa mi tým zapodievať, či kašlať na to ? (verím, že IE.6 na trhu čoskoro vymizne
) Alebo poradiť nejaký hack na to? ĎAKUJEM vopred za reakciu.
-
audiotrack
VIP
Re: Oplatí sa tým zapodievať ?.. (problém v IE.6)
oplatí sa ti tým zapodievať. Hack na to je napríklad samostatné css pre IE6. Robí sa to podmienenými komentármi: http://www.quirksmode.org/css/condcom.html
-
Sorta15
Light Star
Do kelu
Tak to si ma nepotešil, chcel som skôr počuť, že môžem na to viac-menej kašlať.
Text z toho odkazu som si prečítal, ale akosi nie som z toho múdrejší...nechápem,že ako to mám inak nakódovať pre IE.6, keď inakšie to neviem, len tak ako to mám teraz..
-
audiotrack
VIP