Reproduktory do 200 €
Re: Reproduktory do 200 €
pri studiovkach bez subu budes lutovat. Na Tvojom mieste by som jednoznacne isiel do Z906 http://www.alza.sk/logitech-z906-d226021.htm maju super vykon a su vhodne na tanecnu hudbu hlavne Dnb, tiez su super aj na filmy a hry +dekoder dolbydigital.
5.1 je veľa, nemám si to kde rozložiť v izbe a myslím že to je aj zbytočné, 2.1 by mi úplne stačilo a bolo by to aj o niečo lacnejšie
Radit 5.1 ked chce stereo je uplne odveci.
radit studiovky BX5 D2 na DNB je uplne odveci
Radit studentovi profi zostavu je odveci.
nevedel som ze je student bez prijmu.Tie z960 sice su 5.1 ale pre ten styl co pocuva maju vhodny zvuk a velky vykon,resp moze skusit ine Pc repraky 2.1. A to co som mu ponukal nebola ani zdaleka profi zostava.
Mne osobne by sa urcite viacej pacil zvuk z nejakych monitorov,napr aj tych BX5 D2,len sa podla mna nehodia na tanecnu hudbu a podobne styly.
Mne osobne by sa urcite viacej pacil zvuk z nejakych monitorov,napr aj tych BX5 D2,len sa podla mna nehodia na tanecnu hudbu a podobne styly.
-
Ryan Giggs
VIP
Že sa študiovky nehodia na DNB je samozrejme kolosalny nezmysel. Neviem odkiaľ ten mytus berieš.
Ryan Giggs
pocul som hudbu z viacerych typov monitorov /jedny som aj vlastnil/ a mali nevyraznu basovu zlozku- a DNB je zalozeny na basovej linke, takze asi to vhodne velmi nebude. Monitory uz zo svojej podstaty maju mali basovy reprak a malu ozvucnicu, takze nikdy nezhraju spodne pasma kvalitne-je to proti fyzikalnym zakonom. Jasne, da sa to umelo "prebudit" ale ma to od kvalitneho zvuku daleko. Nemam nic proti monitorom, na niektore hudobne styly pri nizkej hlasitosti su urcite ze dobre.
citujem t testu k tym M-Audio BX5 D2:
"
The lack of deep bass extension makes any small speaker of this type less useful as a main monitor for mixing dance music, but for general pop, rock or acoustic work, they should do the job nicely."
http://www.soundonsound.com/sos/feb12/a ... bx5-d2.htm