Android volanie php scriptu z backgroundu

Programovacie jazyky, rady, poradňa...
Emkej
Light Professional
Light Professional
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Android volanie php scriptu z backgroundu

Príspevok od používateľa Emkej »

Zdravím, potreboval by som trošku poradiť s jednou časťou appky, na ktorej pracujem. Je to moja prvá appka takže som fakt len začiatočník.
Ide o toto: appka zatiaľ funguje tak, že sa na začiatku treba lognúť, login údaje sa overia na servery a ak sedia užívateľa to posune na main aktivitu, kde sa mu zobrazujú nejaké údaje z db, to asi ale nieje také podstatné.
Potreboval by som spraviť nejaký background service niečo, čo by sa spustilo po logine a bežalo v pozadí aj ak by bola appka minimalizovaná.
Tá background činnosť by mala robiť nasledovné: skontrolovať či je má telefón prístup k netu a ak áno každých x minút pustiť nejaký php script, ktorý bude uložení na servery, ak nie tak sa ten background proces zastaví.
Je možné také niečo spraviť? Za každú radu vďaka :)
S-player
Light Star
Light Star

Re: Android volanie php scriptu z backgroundu

Príspevok od používateľa S-player »

No veď už si sám napísal ,že aplikácia má bežať v nejakom background service tak kde je problém?

http://developer.android.com/reference/ ... rvice.html
http://stackoverflow.com/questions/2775 ... 89#2779589

Ak potrebuješ spustit nejaký PHP script normálne pošli požiadavku na server.

http://developer.android.com/reference/ ... lient.html
Emkej
Light Professional
Light Professional
Kontaktovať používateľa:

problém bol v tom, že som nevedel či to tak bude možné spraviť a či by to bolo najlepšie riešenie, ale vďaka za odpoveď
S-player
Light Star
Light Star

No ťažko ti povedať či to je najlepšie riešenie keď ani nieje jasné čo robíš.
Emkej
Light Professional
Light Professional
Kontaktovať používateľa: