Chcem kúpiť auto
-
Suffel
Guru
- Kontaktovať používateľa:
Re: Chcem kúpiť auto
dovod prave preco tuto? SDi-cka su fajn ak to chces do mesta, t.j. necakaj od toho ziadny trhac asfaltu, ale co sa tyka spolahlivosti tak to prezije vsetko..
-
guess.whoo
Redeemer
ten najazd

-
RATZINGER666
Darca
9000km rocne, pohoda...
-
goldenshit
Medium Expert
Nakolko som student a nemam moc penazi tak sa my to zdalo ako vhodna volba.
Moc sa tam nema co pokazit
A potrebujem to tak na 50% mesto 50% okresky.
Moc sa tam nema co pokazit
Ako ak nemáš prehnané (škrtám) - ak nemáš žiadne nároky na akceleráciu, tak na to, čo jazdíš pohoda. V meste to veľmi nepocítiš, tankovať budeš málo a je to spoľahlivé.
//autoeditácia príspevku (menej ako pred minútou)
Ako ak nemáš prehnané (škrtám) - ak nemáš žiadne nároky na akceleráciu, tak na to, čo jazdíš pohoda. V meste to veľmi nepocítiš, tankovať budeš málo a je to spoľahlivé.
//autoeditácia príspevku (menej ako pred minútou)
-
Runes
Addict
Jedno 400 000 SDI mame na firme myslim ze tym som povedal dost
strieda sa na tom asi 30 ludi a je to auto ktore je povolene brat uz len na kratke vzdialenosti. Ale chapes 400k 30 ludi ktore ine auto by to zvladlo
vedeli by ste mi povedat, ci je velky rozdiel v "komforte jazdy" pri prejazde cez nerovnosti (octavia III) pri diskoch:
18" (225/40 R18)
17" (225/45 R17)
vdaka
18" (225/40 R18)
17" (225/45 R17)
vdaka
-
Runes
Addict
Kolega vravi ze ano v neprospech 18 a ze 18 je uz extrem pre to auto.
Octavia III je sama o sebe tvrde auto kamarat ma na RS 17" a to uz je dost tvrde (hlavne priecne nerovnosti v kabine auta dost citit)
vdaka menim teda na 17...
Runes napísal:no este moze do toho vliezt parameter ze model autajak ja pri Xtraile ako chcel som benzin ale alternativa bola len 2,5 benzin alebo 2,2 diesel
priemerna na benzine je 10l co je celkom slusne ale potom chlapci povedali ze v zacpe sa dostavaju aj na 18l co je uz na odstrel
cize radsej "kazovejsi" diesel