P.S. nemám žiadne Iphone, ale Nokiu N900
Vytvorenie siete na mobile
Vytvorenie siete na mobile
Možno sa spýtam hlúposť, ale ja naozaj nie som v tomto odborník. Takže dá sa spraviť niečo také, že môj mobil zo seba spraví akýsi wifi router ? Situácia: mám notebooku, mám mobil a viem sa na mobile pripojiť na net. Je možné spraviť niečo také, aby mobil tento signál vysielal tak ako router a aby som sa mohol notebookom pripojiť na internet v mobile ? Dúfam, že rozumiete 
-
typek61
Darca
- Kontaktovať používateľa:
Re: Vytvorenie siete na mobile
ono na androide to je wifi hotspot, ale ty mas akysi cudny OS
fuuuuha N900...pekne spomienky na nu mam
No kazdopadne moc asi nepochodis. Skus program joikuspot ale skor to neslo nez islo. Hlavne to neskutocne zralo baterku (procak uplne vrely)
No kazdopadne moc asi nepochodis. Skus program joikuspot ale skor to neslo nez islo. Hlavne to neskutocne zralo baterku (procak uplne vrely)
Dobre, ale vravíte, že sa to vo všeobecnosti dá spraviť ? Aký telefon potrebujem, resp. čo potrebujem ? 
Myslím si že stačí hoci aký telefón s Androidom.
Takže ono tú funkciu majú tie androidy v sebe zabudované ? A signál je v pohode ? neznižuje sa nejako výrazne tým, že sa napojí notebook ?
BTW: do 150 EUR je ktorý telefon s androidom najlepší ?
BTW: do 150 EUR je ktorý telefon s androidom najlepší ?
-
vladenko007
VIP
Ak máš dobrý signál od operátora tak není problém.
Ja som bežne zapol v práci prístupový bod na mojom Samsung SGIII a pripojil som svoj notebook plus jeden kolegov ktorý bol asi 25 metrov od môjho mobilu a ešte som pripojil kolegu z mobilom. Samozrejme mali zakázané ísť na youtube alebo sťahovať pretože mám 3000MB na mesiac. Používali to hlavne na chat. A ja samozrejme celú noc na hojko.com
A samozrejme takto to žerie hodne rýchlo baterku. Za 5 hodín som už pripájal nabíjačku.