Vysoká škola tvorby hier

Témy, ktoré sa nedajú zaradiť do kategórií vyššie...
anonym2682
Light Expert
Light Expert

Vysoká škola tvorby hier

Príspevok od používateľa anonym2682 »

Čaute, chcel by som sa opýtať- som študent 2. ročníka Gymnázia a chcem ísť na Vysokú školu tvorby hier-konkrétne tvorba grafiky- 3D modely, animácie apod. kľudne aj textúry. Mám na to predpoklady potvrdené aj psychotestami na škole. Matematiku ovládam bez problémov, mám veľmi dobré logické zmýšľanie, tiež mám aj veľmi dobrú tvorivosť. Tvorbe v hocijakej podobe (stránky, animácie, apod. v poslednom čase aj trochu 3D modelovania) sa venujem s prestávkami už od 10 rokov.

Neviem ale na akú výšku by bolo dobré ísť. Na Slovensku o žiadnej kvalitnej vhodnej neviem, teda by som volil Čechy. Viem celkom dobre anglicky takže nevylučujem ani Anglicko (alebo inú školu s možnosťou štúdia v angličtine), Amerika už je trochu ďaleko.

Za skoré odpovede ďakujem ;)
Goofy
Medium Star
Medium Star

Re: Vysoká škola tvorby hier

Príspevok od používateľa Goofy »

http://www.abertay.ac.uk/studying/find/ug/comparts/ Škola sa nachádza v Škotsku takže školné by mala platiť EU ale treba si to naštudovať
jackb
Redeemer
Redeemer
Používateľov profilový obrázok

Príspevok od používateľa jackb »

ak nie je sukromna tak Bc. je zadarmo. master sa plati. vsade v Skotsku, bez ohladu na vysoku skolu. ale da sa ziskat stipko...
anonym2682
Light Expert
Light Expert

Diky zatiaľ, o tej v škótsku zatiaľ pouvažujem. Ešte dodám, že by som rád študoval na Mgr. (ale nie som v tom záväzne rozhodnutý).

A nejaké školy v Česku?
jackb
Redeemer
Redeemer

a do skotska treba na vysoku skolu potrebnu uroven z jazykoveho certifikatu...
plus, mozno na niektore prace v UK ani master nie je potrebny... to sa dozvies pri citani ponuk prace v odbore
beardie
Redeemer
Redeemer

Príspevok od používateľa beardie »

anonym2682
Light Expert
Light Expert