Úver pre študenta bez rodičov?

Témy, ktoré sa nedajú zaradiť do kategórií vyššie...
LanaDelRey
Novice
Novice

Úver pre študenta bez rodičov?

Príspevok od používateľa LanaDelRey »

Čaute.

Existuje nejaká banka ktorá by mi vedela poskytnúť úver v mojej situácii?

Potreboval by som okolo 6 tisic eur, keďže nastupujem v Septembri na LSE alebo Warwick, no zatiaľ čo som zisťoval tak mám smolu. Pracujem ako SZČO od polky februara, daňové priznanie mám krátke, na TPPčko nepracujem. Rodičov nemám. Starý otec má cez 70 rokov. Všade chcú výpis zo socialky, ale keďže som bol študent do februara (na FMFI UK som sa zo srandy prihlasil), tak ma v poistovni beru ako zamestnanca až od marca. Čiže tiež nie.

Splacať by som to chcel 5 rokov, resp. vyplatit by som to chcel po prvom lete z nejakeho summer internshipu. Každý pracovník v banke mi zatiaľ povedal, že keby bolo na ňom, tak mi to dá, lenže musia rešpektovat pravidla.

Viete niekto o niečom? Kludne aj pôžičková spoločnosť, urok mi je ukradnuty.

Ď
gogo956
Redeemer
Redeemer
Používateľov profilový obrázok

Re: Úver pre študenta bez rodičov?

Príspevok od používateľa gogo956 »

ako szco pracujes od 02/2014,dobre tomu chapem? ak ano, tak Tvoje sance ziskat uver v banke su v podstate nulove,mozes sa obratit na nebankovky,ale aj z tych ti pozicaju iba tie menej solidne. Pustas sa na tenky lad.. :?
Fabo
Hardcore addict
Hardcore addict
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Fabo »

Ono pozri sa na to z pohladu banky. Chces (relativne) velku pozicku bez toho aby si mal staly prijem, bez historie. Este chces opustit krajinu... to fakt len tak nepojde.

Nemas nejaky majetok ktorym by si vedel rucit? Hoc auto. Pripadne stary otec ak ma majetok tak teoreticky by ti tiez mohol byt rucitelom.
zelovoc
Darca
Darca
Bydlisko: Nikto nikomu nie je taký zaviazaný, ako opice Darvinovi.
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa zelovoc »