OT auto-moto
OT auto-moto
začínajúcemu vodičovy odporucam lekcie gramatiky
Re: Chcem kúpiť auto
hm poviem asi takto u mňa šetrenie peňazi je problematicke keďže som študent a prave robim vodičak ako ja peniaze našetrim do buduceho leta + cez leto brigada cca1300€ nechcem dať všetky peniaze dať do auta = robim si prieskum
-
Fabo
Hardcore addict
- Kontaktovať používateľa:
Ked ti je problem dat dokopy tisic eur, tak by som si rozmyslel, ci ma cenu kupovat si vlastne auto.
niesom zárobkovo činný zatiaľ..
-
Fabo
Hardcore addict
Ano, a preto by som si rozmyslel, ci ma cenu kupovat si vlastne auto.
ano a 2roky než skončim strednu budem doma kusať vodičak
-
94jakub
Guru wannabe
Tak načo si ho robíš, keď nemáš na čom jazdiť a nemáš si začo kúpiť auto?
Si kúp prvú kraksňu za 100€, ktorú uvidíš a jazdi si kým sa ti nerozpadne.
Alebo počkaj do toho leta, keď budeš mať peniaze. To snáď nie sú dva roky.
Si kúp prvú kraksňu za 100€, ktorú uvidíš a jazdi si kým sa ti nerozpadne.
Alebo počkaj do toho leta, keď budeš mať peniaze. To snáď nie sú dva roky.
18r mam v marci vtedy som ochotný isť brigádovať do skladov na nočné/ranne piatok-sobota-sobota-nedeľa to je cca 45€ a keď sú 4víkendy za mesiac je to cca 160€ za tie peniaze by som bol schopný zohnať niečo tomu podobne:
http://auto.bazos.sk/inzerat/43162409/P ... -civic.php
http://auto.bazos.sk/inzerat/43400168/h ... 15-16v.php
http://auto.bazos.sk/inzerat/43162409/P ... -civic.php
http://auto.bazos.sk/inzerat/43400168/h ... 15-16v.php
-
Fabo
Hardcore addict
Nemate doma auto, vobec? Potom sa skus skor dohodnut s rodicmi nech prispeju, predsalen aspon ist na nakup, na navstevu k rodine a tak...
-
Runes
Addict
Japaja ked budes dret jak kon ver tomu ze to auto nekupis