Výlet do Bratislavy
Výlet do Bratislavy
Som z východu Slovenska, som študent, a keďže sú tie vlaky zdarma, chcel by som navštíviť naše hlavné mesto. Bol som tam len niekedy veľmi dávno, keď som bol malý zasran, takže berme to tak, akoby som tam nikdy nebol.
Najskôr potrebujem zriešiť ubytovanie. Keďže pôjdem z KE, cesta trvá pomerne dlho, takže neoplatí sa mi ísť na jeden deň, preto tam chcem prespať aspoň jednu noc. Pozeral som na nete, že ubytovanie na týchto troch internátoch vyjde okolo 10€ na noc: Mladá garda, Mladosť, Dobrovičova. Z toho má asi najlepšiu polohu Dobrovičova. Jednu noc sa v podstate vyspím hocikde, ale predsa by som sa spýtal, či má niekto nejaké skúsenosti, odporúčania ?
Ďalšia vec. Chcel by som pozrieť nejaké pekné miesta v BA. Určite chcem vidieť Bratislavský hrad, stačí zvonku, na prehliadku ísť nepotrebujem. A tiež by som chcel ísť niekde k Dunaju.
Vedeli by ste mi odporučiť nejaké miesta, ktoré by som určite nemal vynechať ? Pozeral som oficiálnu stránku BA, ale tam je tých miest hrozne veľa a ja tam budem len 2 dni. Čiže také najzaujímavejšie miesta v BA by som chcel pozrieť.
A ešte jedna vec. Poraďte mi nejaké vyvýšené miesto, odkiaľ by bol dobrý výhľad na mesto, na Dunaj, odkiaľ by sa dala spraviť pekná fotka niekedy po tme.
Ďakujem
Najskôr potrebujem zriešiť ubytovanie. Keďže pôjdem z KE, cesta trvá pomerne dlho, takže neoplatí sa mi ísť na jeden deň, preto tam chcem prespať aspoň jednu noc. Pozeral som na nete, že ubytovanie na týchto troch internátoch vyjde okolo 10€ na noc: Mladá garda, Mladosť, Dobrovičova. Z toho má asi najlepšiu polohu Dobrovičova. Jednu noc sa v podstate vyspím hocikde, ale predsa by som sa spýtal, či má niekto nejaké skúsenosti, odporúčania ?
Ďalšia vec. Chcel by som pozrieť nejaké pekné miesta v BA. Určite chcem vidieť Bratislavský hrad, stačí zvonku, na prehliadku ísť nepotrebujem. A tiež by som chcel ísť niekde k Dunaju.