seres si do hubyMek napísal:Ale ako to tu tak citam, na Slovensku sa poctivost nenosi, a potom to tu tak aj vyzera. Len potom neplacme, ze sa chceme mat ako na zapade, ale to uz je iny pribeh.
Ospravedlnenka SÚRNE
Re: Ospravedlnenka SÚRNE
Nesúhlasím. Na strednej som zdravo blicoval, a VŠ dnes študujem takú, že sa podvádzať asi nedá. Skúšky ak nevieš, tak nedáš (neni to básničkovanie z ťaháku), musíš to proste vedieť, atď.
Proste nesúhlasím s týmto vaším konšpiračným efektom motýlieho krídla. Blicovanie na strednej škole v 99% nevedie k životu podvodníka, zlodeja a okrádača.
Taktiež nesúhlasím s tým nemcom. To je iba klamlivá rozprávka pre Slovákov, alebo čo, lebo viem, že v Nemecku sa chodí poza rovnako ako tu. Nie je na tom nič zlé.
Ako som písal, k životu podvodníka/vy*ebávača so systémom ťa naučia stovky negatívnych faktorov, ale takáto nevinná blbosť to nie je. Neviem o čom sa tu ešte bavíme.
Proste nesúhlasím s týmto vaším konšpiračným efektom motýlieho krídla. Blicovanie na strednej škole v 99% nevedie k životu podvodníka, zlodeja a okrádača.
Taktiež nesúhlasím s tým nemcom. To je iba klamlivá rozprávka pre Slovákov, alebo čo, lebo viem, že v Nemecku sa chodí poza rovnako ako tu. Nie je na tom nič zlé.
Ako som písal, k životu podvodníka/vy*ebávača so systémom ťa naučia stovky negatívnych faktorov, ale takáto nevinná blbosť to nie je. Neviem o čom sa tu ešte bavíme.
-
Fabo
Hardcore addict
- Kontaktovať používateľa:
Samozrejme. Niekoho to prejde, niekoho to neprejde, niekoho to chyti az na VS... clovek sa vo veku 15-25 osobnostne dost meni.
Ale to ci to je alebo nie je nevinna blbost... je to desenzitizacia proti pravidlam ktore povazujes za hlupe, porusenie za nevinnu hlupost, co sa ti prepecie....
a potom skutocne vznika kultura porusovania kadecoho... nedodrzis povedzme stavebny zakon, lebo ved co, zaplatis pokutu a hotovo... faktury platis mesiac neskor, lebo neni to jedno, nakoniec si predsa zaplatil... ved je to len taka blbost...