Šuchol som auto

Autá, motorky, tuning a všetko okolo...
Parise8
Novice
Novice

Šuchol som auto

Príspevok od používateľa Parise8 »

Dobrý deň, prosím Vás šuchol som nové auto, ktoré mám ani nie pol roka pri parkovaní do blbej garáže ... keďže som začiatočník normálne som to očakával kedy sa mi to stane ... na parkovisku alebo jazda v pohode ... cítil som že sa mi to stane v garáži ... lebo je do kopca a predok karosérie strašne vysoký ... ale o to nič ... potreboval by som teraz poradiť či to mám riešiť cez havarijnú poistku mám kooperativu a spoluúčasť 166EUR ... len stalo sa mi to medzi sviatkami bližšie k silvestru ... mám to riešiť cez havarijnú ... a vez origo servis ... keďže auto je v zarúke ? :D Ešte by ma zaujímalo čo mám povedať likvidátorovi keďže to nebola nahlasené do dáneho času t.j. 15 dní ? Nemal som čas bol som preč ... zaneprázdnený ? .... zaplatím spoluúčasť 166EUR a zvyšok platí poisťovňa ? sa bojím hlavne toho aby sa nestalo to že zvyšok poisťovňa nepreplatí a budem to cvakáť ja ? :D Hm, hanba toto sa mi vysmejú v servise nové auto a už to chce opravu :D Ďakujem
Fuxxo
Darca
Darca
Používateľov profilový obrázok

Re: Šuchol som auto

Príspevok od používateľa Fuxxo »

zivot ta nauci klamat.. podla mna sa ti to stalo predvcerom a ries to cez servis, zaplatis spoluucast a hotovo... pri havarijnej netusim ako to je s amortizaciou, ale podla mna nijako
RATZINGER666
Darca
Darca
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa RATZINGER666 »

kedze pises, ze si zaciatocnik, kaslal by som na to, stane sa Ti to opat, a casto to byva tak, ze prave na tom istom mieste... daj fotku proti svetlu, mozno to pojde za 10e rozlestit a ani to nebude poznat...

inak ano, riesit cez havarijnu, povies, ze sa to stalo vcera, zaplatis spoluucast a zvysok poistovna bud odhadom alebo na fakturu... amortizacia sa neriesi...
test
Hardcore addict
Hardcore addict

Príspevok od používateľa test »