Potrebujem nasmerovať...
Potrebujem nasmerovať...
Ahoj, mám taký problém ktorý ma už dlhšiu dobu hrozne žerie a neviem ako sa k nemu mám postaviť. O týždeň maturujem, študujem na SPŠ odbor Pozemné staviteľstvo. Po 4 rokoch som zistil že ma to vôbec nebaví a nemám k tomu žiaden vzťah, šiel som tam v podstate len preto, pretože ma na tú školu nahovoril otec. Ten sa ale nakoniec s mamou rozviedol a rozhodol sa na nás zabudnúť... ja som si neskôr samozrejme uvedomil že to nebolo moje rozhodnutie a stratil som pre všetko nadšenie. Som v podstate z obyčajnej rodiny kde tituly budete márne hľadať, ale som nesmierne šťastný že mám rodinu takú, akú mám. Starí rodičia aj s mamou so mnou počítajú a podporujú ma, ale je vo mne niečo čo ma dennodenne zvnútra drví a desí. A to, že neviem čo od života chcem, chcem byť šťastný, ale nemám žiadnu predstavu o tom, čo chcem v živote robiť. Neviem ani len čo ma baví a na čo mám talent, ak vôbec nejaký mám. Chýba mi motivácia a ešte k tomu som si zvykol byť negativista s veľmi nízkym sebavedomím. Asi každý z nás chcel/chce niečo v živote dokázať, alebo byť šťastný, ale čo mám začať robiť aby som pre to získal aspoň nejaké predpoklady? Cítim sa hrozne slabý v porovnaní s väčšinou ľudí okolo mňa ktorí to buď majú v hlave jasné, alebo sa o to vôbec nezaujímajú a ani ich to netrápi. Už sa to všetko na mne začína podpisovať a ľudia si to začínajú všímať. Dennodenná rutina, dokonca aj jedlo mi už chutí totálne rovnako. Ak by som sa mal ešte opísať, tak som dosť tichý typ, samotár, rád nad rôznymi vecami premýšľam a dosť často som duchom mimo. Väčšinu dňa trávim vo svojej fantázii ako v reálnom živote, často sa prichytím ako sa doma hrajem na niekoho, kto nie som, napr. nejakú postavu z filmu a pod. Už tak sa cítim dosť pošahane a ešte toto. Na verejnosti som to vždy dokázal zamaskovať a chovať sa úplne prirodzene, ale už to nie je také ľahké, ako by tie pocity boli stále silnejšie. Večer idem spať (spím 8 hodín denne) a ráno sa znova zobudím u