Máš pár stoviek navyše a chceš prevádzkovať eshop? Nie je pr

Témy, ktoré sa nedajú zaradiť do kategórií vyššie...
ghas-sv
Novice
Novice

Máš pár stoviek navyše a chceš prevádzkovať eshop? Nie je pr

Príspevok od používateľa ghas-sv »

Zdravím ťa,

som programátor zo Slovenska a touto cestou hľadám človeka, spoluzakladateľa e-shopu/e-shopov. Tvoja úloha bude v prvom rade mať vytvorenú živnosť/povolenie na predaj nejakého, je jedno akého tovaru. Ďalej poskytnúť peniaze na webhosting - cca 30€ a potom podľa ďalších tvojich finančných možností sponzorovať reklamu e-shopu na facebooku/google adsense. Moja úloha bude vytvoriť grafiku e-shopu (žiadne treťotriedne šablóny, ale poriadný moderný design. Následne design nakódujem a o e-shop sa budem starať. Jedná sa o tvorbu dropshippingových e-shopov, tak si to vygoogli alebo ak máš seriózny záujem, tak mi napíš na [email protected] a ja ti dám bližšie informácie, ako bude naša spolupráca prebiehať.
hojko
Site Admin
Site Admin
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Re: Máš pár stoviek navyše a chceš prevádzkovať eshop? Nie j

Príspevok od používateľa hojko »

Inymi slovami si grafik bez prace a zhanas niekoho kto urobi vsetko za teba (okrem grafiky), aby si mal proviziu. Vyborne rozmyslanie.
Dreamer
Hardcore addict
Hardcore addict

Príspevok od používateľa Dreamer »

Ak ma niekto zivnost a peniaze, preco by sa mal o zisk delit z grafikom, radsej si zaplati za vytvorenie stranky jednorazovo a ma cely zisk, nie mozno polovicu, navyse myslim ze grafika nie je tak dolezita, zakaznik pojde na heureku, najde najlepsiu cenu a kupi, prip. nakupi v overenom/oblubenom eshope, alebo este lepsie v eshope ktory ma kamennu predajnu v jeho meste a nemusi tak platit postovne, grafiku si vsima mozno ako poslednu, este predtym je dolezitejsi obsah, popis tovaru.

Mozno by som siel inym smerom a robil grafiku eshopom a inym strankam za jednorazove ceny.