Oprava LCD displeja palubného počítača
Oprava LCD displeja palubného počítača
Ahojte. Zháňam nejakého majstra, ktorý dokáže opraviť káblový spoj medzi doskou a LCD displejom palubného počítača. Mám "vypadaných" už veľa zvislých riadkov na tom displeji a je ťažko čitateľný. Kvôli tomu displeju nechcem kupovať celý nový panel za £320. Použitý panel s bezproblémovým displejom môžem mať za cca 100€. Taktiež viem o jednom majstrovi v CZ, ktorý tieto displeje opravuje. No veľmi sa mi kvôli tomu nechce ísť do Mělníku (CZ okolie Prahy) i keď oprava by ma vyšla na pár stoviek CZK. Preto hľadám niekoho tu zo západného Slovenska. Ako už som zopár amatérov mal tú česť spoznať, no keď mi začali hovoriť o tom, ako to preletujú, tak som z takej možnosti opravy radšej rýchlo vycúval. Ten káblovy prepoj sa na displej a dosku nejako lepí. V prílohe je len ilustračný obrázok toho daného displeju. Ten môj je na tom oveľa horšie.
Re: Oprava LCD displeja palubného počítača
S Wellkou nieje ziadny problem to prepajkovat. Pod slovom pajkovanie si nemozes hned predstavit gucu cinu
Problem je skor mat taky kaliber.
Tomuto čo je v prílohe sa chcem vyhnúť, lebo pri takomto prepájkovaní je vysoká šanca, že ten prepojovací pásik zostane poškodený úplne. Taktiež nemusí byť chyba priamo v mieste toho spoju na doske alebo displeji. Chyba môže byť aj v samotnom pásiku. Preto by som rád našiel majstra, ktorý s týmto vie robiť. Ten druhý panel nechcem vziať, keďže by som tak či tak musel ísť do CZ k mechanikovi na diagnostiku. Nemuselo by mi druhý panel auto zobrať a bolo by treba to všetko napárovať.
Tak to je riadne sfusovane. Mat poriadne nastroje urcite by sa mi to podarilo lepsie a to som mikropajku drzal naposledy pred 6r. Skusim sa spytat fotra, pozna jedneho odbornika co vie vseobecne s elektronikou kuzlit.