Brigáda 2015

Témy, ktoré sa nedajú zaradiť do kategórií vyššie...
Pstros
Light Expert
Light Expert
Používateľov profilový obrázok

Brigáda 2015

Príspevok od používateľa Pstros »

Dobrý deň, zakladám túto tému o brigádach na rok 2015 kedže pre tento rok som nič aktuálnejšie na Hojkovi nenašiel :)
Píšte sem kvôli radám či tipom o hľadaní brigád, vybavovačky, vekové omedzenia, vaše skúsenosti, plat, atď. Budem rád ak pomôžete nielen mne ale aj novým začínajúcim brigádnikom :)

Moja situácia je taká že som už takmer rok plnoletý, som študent, no nikdy som ešte nebrigádoval a rád by som začal toto leto, konkrétne počas augusta. Už mám čo to zistené, viem že je potrebný doklad o návšteve školy, no to je všetko? Zostavil som si vlastný životopis, môže mi pomôcť pri výbere?
Ďalšia otázka, oplatí sa ísť cez agentúru brigádovať? Agentúra si zoberie nejaké percento z platu? Čo všetko to obnáša?
Som zo Žiliny, pre moju pohodlnosť by bolo najlepšie keby som niečo našiel tu v meste, najlepšie niečo ako vykladač tovaru v sklade, balenie potravín. Oplatí sa vytvoriť si inzerát s tým že chcem brigádovať, ozývajú sa na to ľudia? Alebo kedy začať spamovať maily potencionálnych zamestnávateľov? Hneď ako nájdem inzerát či až tú dobu keď chcem nastúpiť?
Som zvedavý na vaše odpovede.
mLuks
Addict
Addict

Re: Brigáda 2015

Príspevok od používateľa mLuks »

choď do Tesca či iných reťazcov, pýtaj sa na personálne oddelenie a povedz, že chceš brigádovať u nich, dokladať tovar, máš 18 môžeš robiť aj nočné. Zvyšok ide samé od seba. Len nechápem prečo od augusta a cez leto na takéto pozície. Reťazce ponúkajú brigády celoročne, na sezónne letné brigády si hľadaj iné miesta, stavby a pod. či zahraničie.