zdravím, chcel by som sa nejakých odborníkov, alebo ľudí, ktorý už s niečím podobným mali skúsenosti, ako funguje "odovzdanie" vozidla medzi rodinnými príslušníkmi...
Otec je ZŤP, kupoval auto (Hyundai Getz) so štátnym príspevkom v 2005, tým pádom možnosť darovacej zmluvy odpadáva a je nutnosť auto "predať"...je možné predať ho synovi za symbolické euro?..prípadne za akú najnižšiu sumu?..prioritne ide o to, aby bola 5tinová DPH čo najnižšia..
ďalej - prihlásenie nového auta (Kia Venga 1,6l, 92kW myslím), tiež kupovaná na ZŤP so štátnym príspevkom...chcel by som vedieť, za čo všetko by som mal platiť...viem, že som nejakých poplatkov zbavený a niektoré mám za polovicu, ale napríklad špz v hodnote 165 eur X 2 budem asi platiť v plnej sume, nie?
Predom všetkým vďaka za akékoľvek rady a odpovede
Kúpno-predajná zmluva Otec-Syn (ZŤP)
Re: Kúpno-predajná zmluva Otec-Syn (ZŤP)
ŠPZ v hodnote 165€. To si tam ideš dať nejaký nápis? Lebo normálne tabuľka s evidenčným číslom stojí 16,50.
Tu mas poplatky pri prihlaseni noveho auta, SPZ urcite nestoji 165 €:
http://informacie.autovia.sk/poplatky-r ... lasenie-61
Asi si si to pomylil s registracnym poplatkom, ten je 165 €. Vami zvolene auto ma ale vyssi vykon, takze poplatok je 217 €, ktory sa pre ZTP znizuje na 117 € ak je auto kupene za vlastne peniaze. Ak je kupene zo statneho prispevku, tak sa neplati a tom pripade ostava zaplatit 33 € za znacky.
http://informacie.autovia.sk/poplatky-r ... lasenie-61
Asi si si to pomylil s registracnym poplatkom, ten je 165 €. Vami zvolene auto ma ale vyssi vykon, takze poplatok je 217 €, ktory sa pre ZTP znizuje na 117 € ak je auto kupene za vlastne peniaze. Ak je kupene zo statneho prispevku, tak sa neplati a tom pripade ostava zaplatit 33 € za znacky.
ak sa nemeni okres, nemenia sa ani znacky, ak si to ziadatel vyslovene nezela
videl by som to len na predajnu zmluvu, povedal by som, ze pokojne aj za euro a prepis majitela v technicaku
poistka nemusi byt na majitela