DVB-T problém
DVB-T problém
Ahojte, Kúpil som si tv Sony Bravia KDL40R550C. Bývam takmer v centre BB kde by malo byť pokrytie dosatčujúce, ale nepodarilo sa mi nájsť žiadne kanály cez terestriálne vysielanie. Som v tomto laik takže ocením každú radu. čítal som tu dokonca takú radu, že v nastaveniach si mám vybrať inú krajinu ako SK. Nepomohlo. Mám si kúpiť aj externú anténu? VĎaka
Re: DVB-T problém
A aku tam mas teraz antenu?
noo neviem mala by byt integrovana. Externu nemam.
Mala by byl? Navod si pozeral? Antenu treba urcite mat.
-
vendo
Guru
- Kontaktovať používateľa:
nikde v popise toho TV nieje antena
ano bude ti treba externu
ano bude ti treba externu
Kto by to len povedal...ani na mobile nejde radio bez handsfree (antena)
-
Ryan Giggs
VIP
Ziadny tv nema integrovanu antenu. Samozrejme ze tam nejaku musis pripojit.
Ak mas nejaku staru antenu ci len kabel, tak mozes vyskusat, mozno to pojde, ale kvoli lokalnemu multiplexu predsa bude asi lepsia nejaka izbova aktivna antena.
BTW k takej uhlopriecke DVB-T s jednym HD kanalom, zvazil by som nejaky lacny balik, ak ti staci zaklad, AntikSAT by mal coskoro zacat, zakladne kanaly v HD za 99 centov, na danej pozicii by mala zacat aj dalsia platforma, ktora bude zdielat kanaly, no moze mat inu ponuku, baliky, prip. ta telka ma aj DVB-C, zisti si ci nemas moznost nejaku digitalnu kablovku len so zakladnym balikom v dobrej cene, nemusel by si tak kupovat prijimac a parabolu.
Samozrejme ze ak je to hlavne na filmy, prepojenie s PC, mozno blu-ray a telka len prilezitostne, tak postaci aj DVB-T.