otazka ohladom auta
otazka ohladom auta
Zdravim, vcera som kupil od jedneho pana auto. Auto bolo povodne prihlasene v okrese Levice, ja byvam v okrese Nitra. Zajtra ho idem prihlasit a chcel by som sa spytat, ci mozem zatial na aute jazdit, pokial mi budu vydane nove znacky.
Pravdepodobne to asi nie je dovolene? A este jedna otazka, na aute su by mali byt 15" pneumatiky, ale nahodene su 17". Moze to robit problem pri kontrole? Prepacte, ale som laik, radsej sa spytam.
Dakujem.
Pravdepodobne to asi nie je dovolene? A este jedna otazka, na aute su by mali byt 15" pneumatiky, ale nahodene su 17". Moze to robit problem pri kontrole? Prepacte, ale som laik, radsej sa spytam.
Dakujem.
-
guess.whoo
Redeemer
- Kontaktovať používateľa:
Re: otazka ohladom auta
pozri sa co mas v technicaku. auto by malo byt odhlasene a prihlasene docasne na teba, kym ti nezoberu stare znacky a nevydaju nove - opat to mas v technicaku
Ano som tam zapisany ja, v kolonke zaznamy o prevode drzby vozidla na inu osobu a na povodnom majitelovi je peciatka: Zrusene.
Cize zatial mozem jazdit?
Cize zatial mozem jazdit?
Ano. A pokial nemas pneu zapisane v TP, tak je vozidlo de jure technicky nesposobile na prevadzku.
Dnes mi poslal ten majitel velky technicky preukaz, ale nikde tu nevidim, zeby mal zapisane pneumatiky. Takze vlastne on riskoval pokutu?
Ano. A zabavenie technickeho preukazu.
-
audiotrack
VIP
ak tie kolesá nemá vo velkom techničáku, tak neprejde ani cez STK. Čiže vo vlastnom záujme si ich čím skôr vymeň, alebo daj zapísať
-
Fabo
Hardcore addict
Pri prepise bude TP novy, tam hadam kolesa budu... ked nie, tak nezober technicak, ze nie je kompletny. Mali by tam dat automaticky rozmery z databazy.
Pozri, normalne by Ti to prejst nemalo, avsak kamarat mal napisane 16 a nahodene mal 19, policajtka sa zachmurila, povedala ze to 16 ani zdaleka niesu, avsak prepisala v pohode s tym, ze za pokutu si bude zodpovedat sam.