zmena prace

Témy, ktoré sa nedajú zaradiť do kategórií vyššie...
Runes
Addict
Addict
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

zmena prace

Príspevok od používateľa Runes »

Cafte, chcem sa spytat ako ste na tom ostatny. Co chvila budu 3 roky mojmu nastupu do aktualnej prace, je to moj prvi TPP uz na dobu neurcitu. Pracujem ako vyvojar/programator v metrologii, proste riesim problem zakaznika pripadne vymyslam nove meracie zariadenia ktore rovno aj kodim(e). Uz asi 2 mesiace mam total burnout ale niev zmysle ze by som stratil tvorivost ale skor zaujem. Ked daco robim pre seba tak uplne pohodicka vsetko vymyslim ale jak dojdem do prace a zacnem pracovat na projekte brutal nechut a musim vyslovene bojovat sam so sebou aby som vymyslel len blbe ukladanie screenov pri merani. Mavate tiez taketo stavi v praci alebo prinutilo vas daco taketo zmenit pracu ?
mirak2
Hardcore addict
Hardcore addict

Re: zmena prace

Príspevok od používateľa mirak2 »

ak prides domov z prace, kde musis pracovat hlavou a ides si robit vlastny projekt, opat hlavou, tak si tvoje telo ani mysel neoddychne nikdy poriadne. toto zvladne len malo ludi a tiez si myslim, ze dlhodobo sa takto fungovat neda. preto ked mi nejaky programator povie, ze medzi jeho konicky patri programovanie, tak len facepalmujem. ja som to mal podobne, ked som robil diplomovku a zaroven som chodil do prace, na diplomovke to celkom islo, ale v praci som mal mizernu produktivitu.
Soviet
Darca
Darca
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Soviet »

Umna je taketo vyhorenie priblizne v 3-4roku vo firme. Vtedy vacsinou menim firmu a je to zas nakus do pohody :)
Runes
Addict
Addict
Kontaktovať používateľa:

hmm takze soviet si asi na tom rovnako :D