Ako začať Programovať ?
Ako začať Programovať ?
Zdravím chcel by som sa vás spýtať chcel by som začať programovať a po čase by som sa aj chcel programovaniu venovať aj pracovne.Lenže o programovaní neviem dokopy nič na strednej sme mali síce hodiny ale to sme v Delphi iba kreslili nejaké obrázky takže s toho asi nič. Chcel by som sa venovať tomu aj profesionalnejšie ale neviem ako by som mal začať, respektíve akým jazykom by to bolo vhodné a akou formou pre začiatočníka.Chcel by som skôr kodovať ako riešiť nejaké web stránky.Je lepšie ak začínam ako samouk cez nejaké tutorialy alebo nejaké školenia čo som pozeral tak nejaké začiatočnícke kurzy sa začínajú niekde na 400€.Plus by som chcel vedieť ako to funguje u zamestnávateľa či potrebuje k tomu že viem programovať nejaké certifikáty alebo stačia len nejaké moje práce alebo tak.Plus ak tu niekto pracuje ako programátor tak by ma zaujímalo ako prebieha jeho pracovný deň a ako pracuje alebo čo tvorí opravuje atd to by ma veľmi zaujímalo.Možno to vyznie tak že o tom nemám absolútne ani potuchy ale chcel by som sa to naučiť a zdokonaľovať sa v tom. Dakujem za odpovede na moje otázky
Re: Ako začať Programovať ?
Skolenia podla mna za tie peniaze nestoja. V sucasnosti uz ma ku kazdemu jazyku na internete milion skvelych kurzov a tutorialov zadarmo. To je podla mna cesta, ako zacat nieco robit, aj ked samozrejme ako samouk potrebujes hlavne pevnu volu a chut venovat sa tomu. Jazyk ktoremu sa mozes venovat je napr. Java, ktory je stale velmi rozsireny a aj v sucasnosti sa v nom vela robi. Prebehni k nemu nejake kurzy, skus vyriesit cvicne zadania etc. Postupne sa mozes zlepsovat a zacat nabalovat dalsie a dalsie znalosti o nej, az napokon budes schopny naprogramovat si napr. vlastnu aplikaciu na Android a podobne.