Menenie rýchlosti ventilátora/modrá smrť
Menenie rýchlosti ventilátora/modrá smrť
Ahoj chcel by som sa spýtať,ako zmením rýchlosť ventilátora.Raz ,keď som sa pokúšal opraviť modrú smrť tak som niečo posral v BIOSe a odvtedy mi pri väčšej záťaži začne vrčať,skoro skákať po izbe som úplný amatér v tomto.Ešte jedna vec ,keď zapnem SpeedFan Tak mi naskočí modrá smrť tak s tým sa nepohnem.Tak prosím vás postupujte somnou v značnej miere
Ďakujem. 
-
hrban
Addict
- Kontaktovať používateľa:
Re: Menenie rýchlosti ventilátora/modrá smrť
resetni bios do základných nastavení cez ''load default settings''. niekde v biose musí toto byť.
čo sa týka vrčania môže to byť aj vybité ložisko alebo prach v ložisku. skús spraviť video cez telefón, nech vieme čo to robí. Modrú obrazovku budeme riešiť až prestane vrčať vetrák.
čo sa týka vrčania môže to byť aj vybité ložisko alebo prach v ložisku. skús spraviť video cez telefón, nech vieme čo to robí. Modrú obrazovku budeme riešiť až prestane vrčať vetrák.
Keď tu chcem dať video tak píše "Prípona mp4 nie je povolená" čo mám robiť ?
"resetni bios do základných nastavení cez ''load default settings''. niekde v biose musí toto byť."
Minule som sa to snažil spraviť ale dospel som k tomu,že to tam nemám
Neviem či to je tým,že mám PC poskladaný alebo ja neviem.
//autoeditácia príspevku (26 Nov 2015, 22:07)
http://leteckaposta.cz/417873630
Tu je to video
//autoeditácia príspevku (26 Nov 2015, 22:08)
Dôležitý je ten zvuk v pozadí
"resetni bios do základných nastavení cez ''load default settings''. niekde v biose musí toto byť."
Minule som sa to snažil spraviť ale dospel som k tomu,že to tam nemám
//autoeditácia príspevku (26 Nov 2015, 22:07)
http://leteckaposta.cz/417873630
Tu je to video
//autoeditácia príspevku (26 Nov 2015, 22:08)
Dôležitý je ten zvuk v pozadí
Možno hrban myslel na " load optimized default ".