alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov

Ak plánujete kúpu HW, SW, elektroniky..., tak si skúste nechať poradiť...
kukiak
Addict
Addict
Kontaktovať používateľa:

Re: alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov

Príspevok od používateľa kukiak »

normalne si na stranke cez kontaktuje nas vypln formular, ze nekompletna zasielka.. bez problemov ti to doposlu.
Roboticke sklady nema, maximalne tak robotnicke :D
Hegy
Hardcore addict
Hardcore addict
Používateľov profilový obrázok

Príspevok od používateľa Hegy »

heker napísal:Pochybujem o tom.
tak mi tvrdili ked mi 3x dosiel cat5 kabel miesto objednaneho cat6, ked som sa pri tretej reklamacii pytal ci to nemozu dat robit niekomu kto vie citat mi povedali ze sklad je robotizovany, zrejeme to je zle priradene... co je na tom pravdy uz neviem
aacid
Hardcore addict
Hardcore addict

Príspevok od používateľa aacid »

ale to je robotizovany ako ze ti skladnici pracuju ako roboti... on ti nebude hladat v sklade cat6 kabel, jemu prijde ze ma zobrat jeden kus z miesta G26.
pokial to maju zle v systeme a G26 su miesto cat6 kablov cat5 kable, tak ti 3x poslu zle :D
Hegy
Hardcore addict
Hardcore addict

je to tak :) vygooglil som
Gothar
Moderátor
Moderátor

Príspevok od používateľa Gothar »

Patri to sem len okrajovo, ale alza si predajom tohto nezmyselneho zariadenia u mna ziskala velmi zlu reputaciu. Pre neznalych: za nimi spominanych 15 minut sa baterka v aute nema sancu dobit. Baterky v autach sa dobijaju 8-10 hodin, nastartovat by sa malo dat tak po 2-3 hodinach. A samozrejme, ze uz je tam zlava z povodnej ceny 50 % aj ked sa to este ani nezacalo predavat :D
https://www.alza.sk/compass-startovaci- ... 869586.htm
heker
Redeemer
Redeemer

Príspevok od používateľa heker »