Ako si znova zvyknúť cvičiť a neprehnať to

O športe...
Mr-Freek
Medium Star
Medium Star
Používateľov profilový obrázok

Ako si znova zvyknúť cvičiť a neprehnať to

Príspevok od používateľa Mr-Freek »

Zdravíčko, kedysi som aktívne posiloval a veľmi ma to bavilo, vždy som ale presadzoval kalokagatiu a v tom čase som vzdelávanie zanedbával. Preto som robil všetko preto aby som to zmenil, a tak sa aj stalo :D bohužial to skončilo tak že síce aktívne študujem to čo ma baví a aj to čo ma nebaví ale zároveň som prestal úplne cvičiť. Zapríčinené je to aj tým že bývali sparing partnery poodchádzali na vysoké ale to je len moja výhovorka.

Takže ako znova začať športovať, odkedy som prestal cvičiť som škúšal behať, boxovať, plávať aj tréning väzňa ale ničoho z toho som sa nedržal tak ako kedysi cvičenia. Všetko ma to bavilo ale vždy som kvôli niečomu prestal. Ja proste potrebujem tvrdý rád a toho sa držať, zároveň to ale nechcem preháňať aby som našiel tú rovnováhu ktorú potrebujem. Niekto teda skúsenosť ako skĺbiť dennodenný život s rekreačným športom?? Ako často trénovať aby to nebolo málo ale zase nenarúšalo ostatné aktivity?? Prípadne čo sa vám osvedčilo a bavilo vás :) díky moc za odpovede
Pilifo
Hardcore addict
Hardcore addict
Kontaktovať používateľa:

Re: Ako si znova zvyknúť cvičiť a neprehnať to

Príspevok od používateľa Pilifo »

Nehovor mi, že hodinu 3 - 4-krát týždňa si na posilku ako študent nenájdeš :) Ak si to myslíš, tak sám seba klameš...

Ja to robím tak, že do práce si beriem rovno veci na basket/posilku (záleží čo mám v ktorý deň) a idem tam rovno z práce. Týmto spôsobom nemám priestor na výhovorky typu, že by som prišiel domov a povedal by som si, že sa mi už ísť nechce.

Možno by to u teba fungovalo podobným štýlom so školou.
Mr-Freek
Medium Star
Medium Star

takže vlastne spojiť pracovný deň so športom? znie logicky :D btw tam nejde o to že si nenájdem čas na posilku ale cvičiť už nechcem, pod cvičením myslím teraz tréning v posilňovni :)
Pilifo