Podsvietenie monitoru
Podsvietenie monitoru
Zdravím, chcel by som zrealizovať podsvietenie monitoru - asi čo najjednoduchším spôsobom (v elektronike som absolútny amatér, na druhú stranu, existuje kopa návodov, čiže..). Väčšinu času mám na obrazovke statický obraz, čiže nejaké RGB je asi zbytočné(?). Moja otázka je, čo je správny postup. Jeden zdroj svetla, vhodne umiestený za monitorom, alebo led pásik (v správnej teplote) po hranách monitoru? Máte niekto s tým nejaké skúsenosti? Aj odpoveď typu, je to blbosť, vy*er sa na to, rád uvítam.
Re: Podsvietenie monitoru
co si od toho sľubujes?
-
hojko
Site Admin
- Kontaktovať používateľa:
Hovori sa, ze v izbe by nemala byt uplna tma, teda malo by byt zapnute aspon nejake male svetlo, idealne niekde za monitorom. Postaci nejaka mala led lampa, napriklad nieco taketo: https://www.mall.sk/stolne-svietidla/so ... =838225001
-
Ryan Giggs
VIP
Idealne ked je svetlo rozptylene co najviac po izbe. Vid Ambilight. Lepsi je pasik, ako bodove osvetlenie.
Dík za odpovede. Stolnú lampu práve už mám. Nie je za monitorom ale je namierená na stenu za monitorom. Skôr som mal pocit, že by som chcel ešte čosi viac. A skôr ako dávať niečo za monitor, mi prišlo vhodné nalepiť to rovno naň (led pásik). Predstavoval som si to ako 3 pásy (bočné a horná hrana) spojené nejakými L-spojkami (aby som sa vyhol pájkovaniu) no a popr. nejaký stmievač.
-
hrban
Addict
veď normálne nalep led pásik dookola, netreba spájať.
Odporucam Lightpack: http://lightpack.tv/
Sice je to trochu drahsie, ale je to vyborna vec. Taky vymakanejsi klon Ambilightu
Funguje vyborne pre 2D veci (hlavne filmy), v 3D aplikaciach je to horsie a na hry to popravde ani nepouzivam. Vacsinu casu ho mam zapnuty na trvale podsvietenie "teplym" bielym svetlom.
Sice je to trochu drahsie, ale je to vyborna vec. Taky vymakanejsi klon Ambilightu
-
hrban
Addict
gothar, ako to funguje ? pripojíš s USB a ide to ? resp keby som tým chcel podsvietiť telku, šlo by to ?