Programovanie v jayku Autoit

Programovacie jazyky, rady, poradňa...
killer-bee*-*
Zablokovaný
Zablokovaný

Programovanie v jayku Autoit

Príspevok od používateľa killer-bee*-* »

Dobrý deň som začiatočný programátor mám 15 rokov. okrem jazyka python ma na iné účely zaujal jazyk Autoit. chcem sa ho naučiť aby som naprogramoval bota na hru Darkorbit. (MMO RPG Browser Hra). zatiaľ viem tieto príkazy : MouseClick,MouseMove,$(premené),MSGbox,InputBox,sleep,if(endif), pixel search moc neviem ani image search... prosím vás ľudia nájdete mi najlepšie materiály na učenia Autoit?.alebo poprípade ak máte skúsenosti s touto hrou tak my please napíšte :) a ten bot musí byť založený na pixeloch a img a nie Packets . každý packet bot je offline kôly tomu že Darkorbit takýchto bot users vedelo vypátrať.ak neviete ako taký bot vyzerá tak niečo vyyoutubujte (:new Darkorbit 2015 bot). samozrejme že budem rád za bota ktorý bude pracovať na lište, potom možno prejdem na BackGround bota. :roll:

//autoeditácia príspevku (19 Dec 2015, 13:16)
prepáčte za zle napísaný nadpis
skjerp-deg
Medium Star
Medium Star
Používateľov profilový obrázok

Re: Programovanie v jayku Autoit

Príspevok od používateľa skjerp-deg »

Ja teraz tiež programujem bota na jednu browser hru a autoit by som na to nepoužil, určite nie ak si už začal s Pythonom.
V skratke, môj prístup je:
  • Použiť Selenium v Pythone
  • Ako webdriver použiť reálny browser ako FF/Chrome (hlavne vyspelejšie hry user-agent headerom neoblbneš, a aj PhantomJS/GhostJS/.. sa dajú detekovať)
  • Použiť Anonymous proxies pre prípad, že ti na to prídu (aby si si to mohol "beztrestne" opraviť)
  • Každého uživateľa si spojiť s nejakým identifikačným setom (čo môže obsahovať: proxy, konkrétnu verziu prehliadača, nainštalované/povolené pluginy, rozlíšenie obrazovky, nainštalované fonty..., viac info tu)
  • Nechať to bežať na nejakom virtuálnom serveri.
killer-bee*-*
Zablokovaný
Zablokovaný

Príspevok od používateľa killer-bee*-* »