Mŕtvy bod
Mŕtvy bod
Ahojte. Zasekol som tak trochu na mrtvom bode
Študujem druhým rokom mechatroniku v Brne na vš a nejedná sa o to že by mi to nešlo alebo že by som zaostával za ostatnými ale prosto ma to nejako nebaví. Do učenia sa musím vyslovene nútiť a v poslednej dobe si vôbec niesom istý že by som chcel toto v živote robiť. Popri škole chodím aj na brigádu ale tam je to zase celé o tom že to čo tam robím prosto skoro ničo ako práca konštruktéra ae tam zasa o tom že ráno prídem do práce odrobím si to čo mám (kreativita nulová) a v podstate tam chodím iba preto aby som si zarobil nejake peniaze lebo z toho čo mi davaju rodičia by som školu nejako neutiahol. Občas aj rozmýšľam že by som sa na to vysral ale zasa čo by som potom robil ? Nakoľko mám gympeľ a stále toho nejako extra neviem absolutne nemám predstavu že čo by som ďalej robil. A navyše keby som prestal teraz chodiť do školy rodičia by z toho určite tiež neboli nadšený a asi by ma aj odstrihli od financií. A čo je zo všetkého najhoršie tak aj keby som sa na to vysral vôbec nemám poňatie čo by som potom robil čo by ma mohlo baviť. Čo si o tom myslíte ?
vykašľať sa na školu alebo sa nejako zaťať a skúsiť to dokončiť aspoň po toho bc ?
-
nejakymarko
Addict
Re: Mŕtvy bod
Ja si myslím, že takouto fázou si prešiel vo väčšej, alebo menšej miere každý vysokoškolák. Nebaví ťa to celkovo, alebo ťa nebavia niektoré predmety, ktoré proste musíš absolvovať a ďalej sa tou problematikou nebudeš zaoberať? Podľa mňa by stálo za to zaťať zuby a skúsiť dokončiť aspoň toho bc (aj keď bc ako také nie je boh vie čo, dobre vieme, ako sa na to pozerajú zamestnávatelia).
Ja by som ti skúsil poradiť, aby si sa posnažil nájsť si nejakú robotu v odbore, ale takú ktorá by ti ukázala tú zaujímavejšiu stránku tvojho zamerania, dala ti možnosti rozvíjať napríklad tú kreativitu a podobne.