Zmena štúdia/života ? Ekonomický štart...

Ak neviete kam zaradiť Váš príspevok, použite túto kategóriu...
peterkollar
Expert
Expert

Zmena štúdia/života ? Ekonomický štart...

Príspevok od používateľa peterkollar »

Ahojte, mám 20 rokov momentálne študujem informu ale nenašiel som sa v tom úplne a rozmýšlam čo ďalej s mojím ďalším pôsobením (budúci rok by som mal obhajovať Bc. prácu) neviem na čo by bolo dobré sa zamerať..možno by nebolo zlé ísť na inú výšku (rozmýšľal som aj nad štúdiom kriminalistiky - BA alebo ČR a následne pracovať v policajnom zbore-neviem ako uznávajú titul Bc. ktory nie je z Akademie.., postupne sa vypracovať aj k pozícii vyšetrovateľa ale neviem či to je vôbec reálne pri pomeroch na SVK ;) )..trochu mám v poslednej dobe zo svojho života zlý pocit pretože dosť veľa času trávim za PC neproduktívne snažím sa pochopiť programátorské veci ale jednak ma to nebaví a jednak sa mi v tom úplne nedarí a svoju budúcnosť v programovaní asi nevidím...je pravda že trochu frustrujúce je aj to že strácam chuť do života, kedže v mojom veku som ešte nemal priateľku , bývam s rodičmi (+4dni v týždni intrák) a som od nich v podstate ekonomicky úplne závislý.. toto je asi môj najväčší problém , predsa ak by som niečo zarobil tak bol by som slobodnejší...neviem si predstaviť čo bude ďalej ale takto to už pokračovať dlho nebude ..mamka má rakovinu a otec dosť pije ale to som trochu odbočil od témy.. dôvod prečo to tu píšem je ten , že hľadám nejakú inšpiráciu od vás - čo by bolo najlepšie podľa vás ak by som urobil - z časti vidím riešenie niekam ísť pracovať do zahraničia aj keď horšiu robotu ale aspoň si zarobiť na seba a osamostatniť sa takto to už ďalej proste nejde a dosť ma trápi aj to že čo sa týka vzťahov - predstava o rodine je asi v mojom prípade úplne nereálna...
myslím si však že mám vek kedy sa to dá ešte všetko zmeniť len mi treba nájsť niečo čo ma bude naozaj baviť a dôvod prečo sa oplatí žiť.