Binárne Opcie - Stratégia
-
AmaterTrader
Novice
Binárne Opcie - Stratégia
Dobrý deň, som začiatoční "trader", obchodujem Binárne Opcie hlavne na Demo účte. Viem zrejme dostanem diss typu BO je na nič, ale berte v úvahu že som amatér a každý nejako začína. obchodnú platformu som si zvolil High Low, pred časom som sa "popálil" na živom účte s použitím stratégie Finpari (+ ASI+RSI), táto stratégia fungovala super na Demo účte ale ako som prešiel na živé konto tak to išlo pomaly ale isto do háje. Tak som sa sklamal a prestal som s tým asi na 3 mesiace. Teraz som natrafil na stratégiu "Marsi"https://www.youtube.com/watch?v=RiAQsb76o58, túto stratégiu testujem a funguje bez problémov na Demo účte ale bojím sa toho že akonáhle prejdem na live tak sa o5 popálim. Mám rád jednoduché stratégie a obchodné nástroje, nikdy nepochopím tie sakra náročné stratégie ako napríklad price action. samozrejme viem že s BO sa nestanem milionárom (o to mi samozrejme nejde) ale chcel by som zarábať ta 1000$ mesačne a nestávať každý deň do práce ako nejaký dmnt a v prípade že mi to naozaj pôjde by som chcel skúsiť niečo čo nieje založené na strate ale na provízii ako napríklad Forex(najväčší trh) . dá sa s BO živiť(viem že sa je možné zarobiť peniaze ,ale nwm či všetko broker vyplatí keď že BO je založené na väčšinovej strate)? Existuje nejaký seminár ktorý by mi predal knowhow , na BO alebo Forex (vlastne na čo robia školenia o obchodovaní keď sami môžu zarábať veľké peniaze ak to vedia ?) ?. Nechcem aby som tu vyznel ako jeden stých ľudí čo chcú rýchlo zbohatnúť a že je to len tak zo dna na deň, to vôbec...ale chcel by som sa naučiť finančnej nezávislosti pomocou burzy. Dúfam že nedostanem "hejt" a poprosil by som aby sem písali hlavne obchodníci ktorý už zarábajú peniaze na forexe a povedali svoje názory na BO, ak ste iba nejaký teoretik, ktorý vie iba písať svoje nepodložené "múdrosti", tak si to nechajte pre seba, naozaj potrebujem si pohovoriť s nejakým úspešným obchodíkom a vypočuť si j