Brigady a dane

Témy, ktoré sa nedajú zaradiť do kategórií vyššie...
redfoxik
Light Expert
Light Expert
Používateľov profilový obrázok

Brigady a dane

Príspevok od používateľa redfoxik »

Zdravim som student SŠ a nasiel som si dve brigady na ktore chodim obe su na dohodu a dokopi za mesiac zarobim okolo 500-600 e. Chcel by som sa spytat ci ako student z toho nemozem mat niake problemi na danovom urade ked poziadam o vratenie dani z prijmu. Je tam niaky limit ktory moze student zarobit? Lebo niekde so
Cital ze to je 1500 e ale neviem ci je to este aktualne...
hughito
Redeemer
Redeemer

Re: Brigady a dane

Príspevok od používateľa hughito »

Čo je to za brigády? :shock:
hojko
Site Admin
Site Admin
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa hojko »

Suma okolo 1500 eur bola, ze si nemusel podavat danove priznanie. Nad tuto sumu uz musis podat danove. Dan za teba by mal platit predsa ten u ktoreho si na brigade.
Waagbistritz69
King
King
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Waagbistritz69 »

lucky bastard :D no offence :lol:
mLuks
Addict
Addict

Príspevok od používateľa mLuks »

no pri 500 - 600€ na mesiac zabudni na vrátku dane. Prekročíš nezdaniteľné minimum na rok a tu je jedno či si študent alebo nie. Ako študent na dohodu môžeš mať daňovú úľavu na jednu dohodu, no aj to neviem ako to potom riešia keď prekročíš nezdaniteľné min.
blackieees
Medium Expert
Medium Expert

Príspevok od používateľa blackieees »

LuksKE napísal:no pri 500 - 600€ na mesiac zabudni na vrátku dane. Prekročíš nezdaniteľné minimum na rok a tu je jedno či si študent alebo nie. Ako študent na dohodu môžeš mať daňovú úľavu na jednu dohodu, no aj to neviem ako to potom riešia keď prekročíš nezdaniteľné min.