Amerika
Amerika
Dobrý deň! Dlho už nad tým uvažujem, že vycestujem do Ameriky na vopred neurčitý čas, hlavne kvôli práce, nadobúdaniu nových skúseností/zručností a samozrejme kvôli spoznaniu Ameriky. Nemám s tým ale absolútne žiadne skúsenosti a bol by som rád, keby ste mi vedeli poradiť, že ako sa tam chodí. Išiel by som na nejaké typické americké miesto, aké vidieť vo filmoch. Preto uvažujem hlavne medzi New Yorkom, alebo Kentucky, proste východná časť, poprípade ešte Texas. Rád by som býval v nejakom predmestí, napr. ako na obrázku tu: http://m.cdn.blog.hu/ki/kivultagasabb/i ... Dm_127.jpg . Západná časť ma veľmi nezaujal. Čiže bol by som rád, ak by ste mi napísali nejaké (hlavne osobné) skúsenosti, rady. Mám 19 rokov, tento rok (teraz v máji) maturujem. Študujem na gymnáziu.
1.) Ako začať s cestovaním? Kde si vybrať ubytovanie a aké ubytovanie?
2.)Koľko tam stojí ubytovanie/strava?
3.)Som diabetik, čiže lekára, lieky ako si mám tam zabezpečiť? Zdravotná karta je mi aj tam platná? Lieky, ktoré beriem, budem môcť zohnať aj tam?
4.)Koľko peňazí tam potrebujem zobrať približne so sebou, ak už mám ubytovanie (min. na 3 mesiace)?
5.)Priblížne koľko peňazí potrebujem na mesiac? (ubytovanie, strava,doprava, ...)
6.)Aká je tam priemerná mzda?
7.)Ostatné rady, tipy
+1) Ako veľmi sa líši realita od toho, ako vidíme Ameriku vo filmoch? Myslím bývanie, škola, atď.?
Vopred Vám ďakujem za všetky rady
1.) Ako začať s cestovaním? Kde si vybrať ubytovanie a aké ubytovanie?
2.)Koľko tam stojí ubytovanie/strava?
3.)Som diabetik, čiže lekára, lieky ako si mám tam zabezpečiť? Zdravotná karta je mi aj tam platná? Lieky, ktoré beriem, budem môcť zohnať aj tam?
4.)Koľko peňazí tam potrebujem zobrať približne so sebou, ak už mám ubytovanie (min. na 3 mesiace)?
5.)Priblížne koľko peňazí potrebujem na mesiac? (ubytovanie, strava,doprava, ...)
6.)Aká je tam priemerná mzda?
7.)Ostatné rady, tipy