MurphY napísal: a on odkial vie kde som nastupil a kde chcem vystupit ?
Svojho času na lístkoch MHD v BA bolo na lístku aj označenie zastávky na ktorej si nastúpil. Neskúmal som už dlho lístok ale aj podla toho vedel revízor kde si nastúpil.. Teda okrem času tam bolo info o spoji v akom si, jeho číslo, pásmo v ktorom si a bolo tam aj označenie zastávky..
A kde chces vystupit vediet nemusí, stačí mu vediet či más nejaké minuty este..
mozno OT..ale viete co je najvacsia blbost v MHD v BA ?
ceny listkov na nocne spoje.. v BA ked chce normalny dospely clovek ist nocnym spojom tak si musi kupit 2 hodinove listky v hodnote 22sk za listok, cize 44 sk ..co je hrozne vela..
a ak niekto ma elektricenku tak si k nej musi kupit dalsi hodinovy listok
ja som nastastie student takze to mam za polovicu ale aj tak je to dost
ten kod zastavky sa kazdu zastavku meni? ..tzn , ze ked cesta z bodu A do bodu B podla platnych cestovnych poriadkov trva 25 min, a ja ked idem tuto cestu 40 min a chyti ma revizor az po prejdeni casu na listku (30 min. listok ) tak vlastne nemusim platit pokutu.. alebo ano?
Silmer napísal:ten kod zastavky sa kazdu zastavku meni? ..tzn , ze ked cesta z bodu A do bodu B podla platnych cestovnych poriadkov trva 25 min, a ja ked idem tuto cestu 40 min a chyti ma revizor az po prejdeni casu na listku (30 min. listok ) tak vlastne nemusim platit pokutu.. alebo ano?
Zrejme sa meni tj. kazda zastavka ma iny podla vsetkeho a o tej ceste jak vravis tak sestrinmu spoluziakovy sa stalo raz neico takeho ze proste mal 30min listok cesta mala trvat dakych 25-27 min ale predlzila sa a on ho chytil tak potom mi vravela ze volal dispecing a povedal ze ok ale zalezi podla mna aj od revizora. Ak je to magor revizor tak moc to neukecas ale ked je normalny tak by to malo ist v pohodke...
no podla spravodlivosti by sa nemalo nic platit, ja by som teda urcite neplatila. pravo je v tomto pripade na tvojej strane. len ci by sa aj uplatnilo..
to je ako nejaké príšerky