Self-taught programovanie

Programovacie jazyky, rady, poradňa...
4tom
Amateur
Amateur

Self-taught programovanie

Príspevok od používateľa 4tom »

Ahoj,

chcem sa naučiť sám programovať a momentálne rozmýšľam, ktorým smerom sa pustiť. Mám na vás pár otázok, hlavne tých, ktorí majú skúsenosti z praxe a orientujú sa v danej problematike.

Chcel by som sa pustiť do progr. jazyka, ktorý má budúcnosť a je aj po ňom reálne dopyt. V prvom rade sa chcem spýtať, či zamestnávatelia dávajú vôbec možnosť zamestnať sa aj ľudom bez školy v tomto odbore a či som schopný uspieť aj bez nej.

Môj plán bol taký, že by som v danom jazyku spravil niekoľko prezentačných appiek, ktoré by slúžili ako dôkaz, že daný jazyk ovládam a orientujem sa v ňom.

Momentálne študujem na VŠ(3. roč.) a plánujem ju aj dokončiť. Nemal som možnosť ísť študovať IKT a preto som išiel niekde inde, preto moja ďalšia otázka smeruje na to, či by som bol schopný aj nájsť prácu programátora na polovičný/čiastočný úväzok, kedže by som ju vykonával popri štúdiu.

Akým smerom by ste mi odporučili ísť ? Plánoval som HTML/CSS/JS avšak čo som pozeral súčasné ponuky, toto nebude stačiť. Ešte uvažujem o C Sharp, Jave alebo Pythone.

Budem vďačný za vaše názory a pripomienky.
Slayter
Addict
Addict
Používateľov profilový obrázok

Re: Self-taught programovanie

Príspevok od používateľa Slayter »

vies uspiet aj bez skoly :D

najjednoduchsia cesta - podla mna je frontend web development, cize html/css/js by som zobral ako prve. S tym som zacal aj ja pred viac ako 10 rokmi. Ked ovladas jeden programovaci jazyk, nie je take tazke naucit sa dalsi. Potom uz zalezi na tom, na co sa chces specializovat, vzdy je lepsie ovladat jednu vec najlepsie ako sa da ako vediet hello world v 20 jazykoch

ked budes mat ake take skusenosti tak sa kludne prihlas niekde na junior poziciu, nevidim dovod preco by ta nezobrali
Mek
Addict
Addict
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Mek »

HTML a CSS nie su programovacie jazyky.