Dobrý večer, zaujímalo by ma, aký je postup pri písaní bakalárskej práce v cudzom jazyku. Študujem aj nemecký jazyk a veľmi túto možnosť zvažujem, no zaujímalo by ma pár vecí k tomuto druhu bakalárskej práce. 1. Je rozsah takejto práce totožný s rozsahom práce v materinskom jazyku?; 2. Je možné čerpať v takejto práci aj zo slovenských zdrojov a následným parafrázovaním do nemeckého jazyka poznatky z daného zdroja v práci využiť?; 3. S akými prácami sa porovnáva zhoda, pokiaľ sa práca píše v inom jazyku ako v slovenskom?
Za Vaše rady vám ďakujem.
Bakalárska práca v cudzom jazyku
Re: Bakalárska práca v cudzom jazyku
1. najlepšie sa spýtať na štúdijnom
2. nevidím problém, snáď je dovolené používať akúkoľvek literatúru
Vo všeobecnosti je podľa mňa najlepšie navštíviť štúdijné a všetky otázky zistíš. Nie je uvedená škola ani nič, to sa ťažko píše nejaká odpoveď.
2. nevidím problém, snáď je dovolené používať akúkoľvek literatúru
Vo všeobecnosti je podľa mňa najlepšie navštíviť štúdijné a všetky otázky zistíš. Nie je uvedená škola ani nič, to sa ťažko píše nejaká odpoveď.
zo zakona mozes, musis o tom
poziadat na studijnom, potom ti to musi schvalit tvoj vlastny skolitel, potom veduci katedry a nakoniec dekan, potom mozes pisat pracu v cidzom jazyku, ale stale tam je nejaka cast, ktora musi byt po slovensky, myslim ze to zaverecne zhrnutie kde zhrnies co si v praci zistoval a na co si prisiel...
a myslim ze na ten cudzi jazyk musis mat dovod
poziadat na studijnom, potom ti to musi schvalit tvoj vlastny skolitel, potom veduci katedry a nakoniec dekan, potom mozes pisat pracu v cidzom jazyku, ale stale tam je nejaka cast, ktora musi byt po slovensky, myslim ze to zaverecne zhrnutie kde zhrnies co si v praci zistoval a na co si prisiel...
a myslim ze na ten cudzi jazyk musis mat dovod
-
guess.whoo
Redeemer
- Kontaktovať používateľa:
ja som pisal bc aj dplm pracu v AJ. mali sme to povinne
rozsah rovnaky ako keby som pisal v SK