Hypotekárny úver pre živnostníka

O živote, snoch, životnom štýle, cestovaní...
nejakymarko
Addict
Addict
Používateľov profilový obrázok

Hypotekárny úver pre živnostníka

Príspevok od používateľa nejakymarko »

Zdravím Vás

Zaujímalo by ma, či niekto z Vás žiadal o hypotéku ako živnostník.

Keď si predbežne pozerám nejaké podmienky a metodiku, ako posudzujú príjem živnostníka, prichádza mi, mierne povedané, nevoľno.

Ak tomu dobre chápem, tak výška mesačného príjmu sa vypočítava ako ročný obrat - paušálne výdavky - odvody do ZP a SOC - zaplatená daň a to celé /12 mesiacov

Po tomto letmom výpočte dostanem veľmi smiešnu sumu ~350€

- pracujem ako architekt
- platím si nájom v 3-izbovom byte
- platím rodičom splátku za auto, keďže mne v čase keď som auto kupoval nikto nechcel dať pôžičku :D (do splatenia mi chýbajú dva mesiace)
- odvody do zdravotnej a sociálnej poisťovne platím vždy načas
- telefón, živobytie atď atď... klasika

Alebo robím niečo zle? Je môj príjem vážne až taký biedny, ako na mňa pozerá banka?

Má tu niekto reálnu skúsenosť, ako v mojom prípade postupovať, aby som peniaze, ktoré teraz tlačím viac menej nezmyselne do nájmu mohol tlačiť do niečoho svojho?

Predpokladám, že v banke ma s mojimi "číslami" otočia rovno medzi dverami

Ďakujem za vaše názory, prípadne nejaké rady :)

Pekný večer
cinges
King
King
Kontaktovať používateľa:

Re: Hypoterkárny úver pre živnostníka

Príspevok od používateľa cinges »

ano, presne tak to je, ako opisujes.. Kamos tiez bral hypo ako zivnostnik, ale jemu chodia peniaze v davkach. a v podstate podal to este pred koncom roka, ked si nedaval ziadne vydavky (pred danovym priznanim), takze mal prakticky len prijem a nic ine. Ked o to poziadas v marci, mas smolu. Ked v novembri, si v pohode..
kukiak
Addict
Addict
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa kukiak »