Koronavirus: SARS-CoV-2 (Covid-19)
Re: Koronavirus: 2019-nCoV
jackb
som iba laik, ale z toho co som precital by som ti vedel k tvojej otazke povedat asi tolko: kazdy clovek je svojim sposobom jedinecny a rovnako aj jedinecne reagujeme na rozne podnety. Existuju ludia ktori su napr imunny voci HIV virusu tj nikdy neochoreju na AIDS. Alebo na tuberkulozu, alebo ix dalsich tazkych chorob. Rovnako existuju ludia pre ktorych imunitny system nepredstavuje Coronavirus 2019 ziadnu vyzvu. Ale zase mozno tazko ochoreju na nejaku beznu chripku ktoru si zase nevsimne 80percent populacie- to mas ako v strategickej hre- vsetko ma svoje vyhody aj nevyhody.
ceasar
ucelom virusu je aby sa siril a my sme iba nevedomymi ucastnikmi vecsej hry. Sme iba hodený kamen, ktory si mysli "letím lebo chcem".
//autoeditácia príspevku (16 Mar 2020, 11:26)
"Infektológ z Kramárov: Ak by nárazovo stúpol počet pacientov, tak to dopadne ako v Taliansku"
https://dennikn.sk/1802881/infektolog-z ... /?ref=tit1
som iba laik, ale z toho co som precital by som ti vedel k tvojej otazke povedat asi tolko: kazdy clovek je svojim sposobom jedinecny a rovnako aj jedinecne reagujeme na rozne podnety. Existuju ludia ktori su napr imunny voci HIV virusu tj nikdy neochoreju na AIDS. Alebo na tuberkulozu, alebo ix dalsich tazkych chorob. Rovnako existuju ludia pre ktorych imunitny system nepredstavuje Coronavirus 2019 ziadnu vyzvu. Ale zase mozno tazko ochoreju na nejaku beznu chripku ktoru si zase nevsimne 80percent populacie- to mas ako v strategickej hre- vsetko ma svoje vyhody aj nevyhody.
ceasar
ucelom virusu je aby sa siril a my sme iba nevedomymi ucastnikmi vecsej hry. Sme iba hodený kamen, ktory si mysli "letím lebo chcem".
//autoeditácia príspevku (16 Mar 2020, 11:26)
"Infektológ z Kramárov: Ak by nárazovo stúpol počet pacientov, tak to dopadne ako v Taliansku"