Čo očakávať od pohovoru

Programovacie jazyky, rady, poradňa...
maiikY
Medium Expert
Medium Expert
Používateľov profilový obrázok

Čo očakávať od pohovoru

Príspevok od používateľa maiikY »

Čaute ľudia,

vopred sa ospravedlňujem za zakladanie novej témy, keďže tu je pár podobných.

Už nejaký ten mesiac dva sa aktívne uchádzam o novú prácu. (Momentálne pracujem ako cnc programátor, no strojárina ma po pravde nebaví).
Poslal som už X životopisov do rôznych firiem, od nejakých o ktorých som nikdy nepočul až po známe prestížne firmy. Mal som jeden pohovor, išlo o web development. Spočiatku by to bolo len front end no po nejakom čase by som presedlal na back-end v c#. Pohovor dopadol super, no po týždni mi prišla odpoveď že dali inému uchádzačovi prednosť. V pohode, ideme ďalej hovorím si.

Od toho momentu som si začal trošku viacej zakladať na mojom GitHube a teda na ukážke mojich projektov. Momentálne mám na ukážku drobné projekty ako napríklad :
Dáma v pythone (hra pre 2 hráčov)
Flappy bird v c#
Momentálne pracujem na TicTacToe
Chystám sa prepísať flappy bird do pythonu a implementovať machinelearning.

Keď som posielal životopis, poslal som aj do esetu na pozíciu Junior malware analyst.
Ozvali sa mi z HR, že mám stiahnuť crackme súbor z ich stránky a skúsiť sa dostať k heslu. Do toho momentu som nemal ani potuchy čo znamená Reverzné inžinierstvo :D
Každopádne pomocou Googlu a trápenia sa sa mi podarilo dostať sa k jednému heslu.
O deň na to mi volali že by so mnou radi spravili pohovor, ale keďže je korona tak online pohovor.
Zajtra to má byť a ja začínam byť vyklepany, že čo mám vôbec čakať a na čo sa mám nachystať.
Mám asi 10 otázok, ktoré sa chcem opýtať ja ich, no neviem čo čakať od nich. Majú tam byť 3ja ľudia, jedna z HR a ďalší dvaja asi z technického oddelenia.

Čo mi viete poradiť? Máte niekto skúsenosti s týmto typom pohovoru a čo môžem čakať?

Ďakujem pekne
ropman
Light Professional
Light Professional

Re: Čo očakávať od pohovoru