Predaj aut

Témy, ktoré sa nedajú zaradiť do kategórií vyššie...
mato55002
Light Star
Light Star
Používateľov profilový obrázok

Predaj aut

Príspevok od používateľa mato55002 »

Zdravím,

pracujem ako živnostník v oblasti informatiky, využívam paušálne výdaje. Rád by som ale ešte popri tom ako také hobby občas kúpil, opravil a predal autá. Za posledné mesiace sa mi podarilo predať 2 zo ziskom, no nerád by som na čierno podnikal.
Ako ďaľšiu živnosť si to nemôžem založiť, pretože už by mi to presahovalo paušálne výdavky a keďže som programátor tak veľa výdavkov pri podnikaní nemám :D.

Takže mi zrejme zostáva iba založenie s.r.o., čo ale vôbec netuším je, ako sa pri takomto podnikaní budú dokladovať výdaje za nákup a predaj jednotlivých aut ? Pomocou kúpnej zmluvy ? To sa mi zdá až príliž jednoduché, keďže si potom do zmluvy môžem napísať akúkoľvek cenu.

Išlo by iba o bokovku kde by som zarobil iba niekoľko tisíc eur a ak by som bol aj v mínuse, tak mi to je jedno, za pokus by to stálo. Mám rád keď som cez deň v garíži a v noci programujem za PC :)

Ako by ste to teda vy riešili? založením s.r.o. ? A ako by ste dokladovali nákupné a predajné ceny ?
hojko
Site Admin
Site Admin
Kontaktovať používateľa:

Re: Predaj aut

Príspevok od používateľa hojko »