Poskodenie senzora - iPhone

Témy, ktoré sa nedajú zaradiť do kategórií vyššie...
ifco9
Novice
Novice

Poskodenie senzora - iPhone

Príspevok od používateľa ifco9 »

cau, mam otazku. Trochu som experimentoval s fotografiami, a spravil som seriu fotografii (kedy som len drzal spust a fotilo to, asi nejakych 50), na ktorych je aj slnko. Kamarat ma upozornil, ze to nemam robit, ze si mozem poskodit senzor. Mam teraz trochu strach, a preto by som sa chcel spytat, ci moze take obcasne fotografovanie, kde je aj slnko, poskodit fotak, a ako to potom vyzera, a ci to je viditelne na fotografiach. Zas sa mi nechce verit, aby to bolo nejak tak nachylne, ved to by bol kazdy druhy telefon poskodeny, no chcem sa uistit. Mam iPhone 12. Dik za nazory.
starysomar
Hardcore addict
Hardcore addict
Používateľov profilový obrázok

Re: Poskodenie senzora - iPhone

Príspevok od používateľa starysomar »

Nemyslím si, že by si dokázal v našich podmienkach poškodiť senzor.
Mám stovky fotiek zrkadlovkou so slnečným kotúčom v zábere a pár aj s mobilov.
Možno na starých kamerách na "magnetofónové" kazety sa to dalo, dnes už zrejme nie.
Pravda - mieriť viac desiatok sekúnd na jedno miesto proti slnku by nebol dobrý nápad...
Gothar
Moderátor
Moderátor

Príspevok od používateľa Gothar »

Osobne som to este nevidel ale je zdokumentovanych vela pripadov ked si ludia poskodili fotoaparaty. Najhorsie je to ak fotis so stativom, vtedy sa teplo sustreduje na jedno miesto a senzor sa v tom mieste lahsie prehreje. Ked fotis z ruky, je to trochu lepsie ale riziko tam stale je. No stale je to tak ako hovoris, nie je to az take citlive, inak by bola poskodena polovica telefonov/fotoaparatov pretoze kazdy raz zacas urobi fotku proti Slnku.
cinges
King
King
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa cinges »