Ako jednoducho publikovať články na nete?

O internete a sieťach, problémoch, nastaveniach...
Mirrorion
Star
Star
Používateľov profilový obrázok

Ako jednoducho publikovať články na nete?

Príspevok od používateľa Mirrorion »

Ahojte. Poraďte mi prosím ako absolútnemu laikovi nejaký spôsob, ako publikovať články na internete s tým, že pri zdieľaní na Facebooku mi to pod obrázok dotiahne nadpis a podnadpis? Viď príloha ako to majú spravodajské servery.

Je mi jasné, že musím mať webhosting. Na ňom však musí byť "niečo" kde nahrám text, obrázky, určím ktorý obrázok je hlavný, čo je nadpis a čo podnadpis, aby mi FB z toho spravil náhľad. Neviem však, čo je to "niečo". Texty budú veľmi krátke a budú skopírované aj v príspevku na FB ktorý bude obsahovať link s náhľadom. Primárne to bude skôr slúžiť ako hosting obrázkov pre FB, užívateľ sa teda nemusí preklikávať z FB na webstránku.

Opakujem, som úplný laik, a potrebujem to riešenie čo najjednoduchšie.
Vopred ďakujem za odpovede.
Prílohy
aktuality.png
beardie
Redeemer
Redeemer

Re: Ako jednoducho publikovať články na nete?

Príspevok od používateľa beardie »

wordpress a prepojenie s FB

ja to mam prepojene cez IFTTT, takze vzdy ked sa mi triggerne novy vydany clanok, tak sa to samo zavesi na FB stranku do par minut

ten obrazok a text si berie imho FB sam

takze:
1. zozen si domenu
2. zaloz si FB stranku
3. zaplat hosting a wordpress
4. prepoj to
5. pis clanky
6. ...
7. ...
8. profit?
Mirrorion
Star
Star

Ďakujem, pochopil som že potrebujem Wordpress.

Dotazy:
3. Dá sa to spustiť aj na nejakom free hostingu? (Aj s rizikom zaplienenia reklamami).
4. "Prepoj to." To je funkcia Wordpressu, alebo FB?
...
8. No, just for fun.
Mek
Addict
Addict
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Mek »

To, co sa na FB zobrazi, sa da ovplyvnit meta tagmi v html kode. Aspon tak to bolo par rokov dozadu... Tym chcem povedat, ze nepotrebujes cely wordpress.
Mirrorion
Star
Star