Prechod na živnosť
Re: Prechod na živnosť
Niektore firmy dovolenku preplacaju aj zivnostnikom, popytaj sa na to zamestnavatela. V konecnom dosledku ho to stale vyjde rovnako ako zamestnanec, akurat administrativy bude mat menej.
-
maiikY
Light Star
- Kontaktovať používateľa:
Ďakujem za odpovede.
Viem o tých mínusoch ktoré živnosť má.
Čo sa týka dovolenky, môj zamestnávateľ je natoľko super že keď mu napíšem že potrebujem dovolenku, tak mi dajú pokoj a nikto nebude čakať že niečo urobím. Poviem Vám pravdu, teraz na TPP tiež nemám dovolenku.. napíšem že musím ísť napríklad do školy (študujem Ing) tak mi povedia že dobre a hotovo, nemusím brat dovolenku ani nič a aj tak dostanem rovnakú výplatu.
Čo sa týka PN, tak odkedy tam robím som PN nebol. Tiež to riešim tak že keď som chorý, buď im napíšem a zoberiem si týždeň voľno, alebo robím ak to nie je moc vážne. Tým pádom mi to výplatu neovplyvní aj keď som bol chorý.
Sú naozaj ústretoví. Čo sa týka výpovede, mali sme začiatkom roka call a povedali mi že budeme tento rok mať veľmi veľa roboty so zmenou všetkého čo robia, takže som si na 99,999% istý že kým neurobím nejakú extrémnu chybu tak ma nevyhodia.
Tu ide len o to aby som mal jednak viac peňazí k dobru mesačne a jednak aby som mal jednoduchšiu interakciu s inými firmami kvôli iným projektom.
Viem o tých mínusoch ktoré živnosť má.
Čo sa týka dovolenky, môj zamestnávateľ je natoľko super že keď mu napíšem že potrebujem dovolenku, tak mi dajú pokoj a nikto nebude čakať že niečo urobím. Poviem Vám pravdu, teraz na TPP tiež nemám dovolenku.. napíšem že musím ísť napríklad do školy (študujem Ing) tak mi povedia že dobre a hotovo, nemusím brat dovolenku ani nič a aj tak dostanem rovnakú výplatu.
Čo sa týka PN, tak odkedy tam robím som PN nebol. Tiež to riešim tak že keď som chorý, buď im napíšem a zoberiem si týždeň voľno, alebo robím ak to nie je moc vážne. Tým pádom mi to výplatu neovplyvní aj keď som bol chorý.