Remote IT práca pre USA firmu

Témy, ktoré sa nedajú zaradiť do kategórií vyššie...
mato55002
Light Star
Light Star
Používateľov profilový obrázok

Remote IT práca pre USA firmu

Príspevok od používateľa mato55002 »

Zdravím, rozmýšlam že by som si chcel aspoň vyskúšať pracovať na diaľku pre zahraničnú firmu napr. z USA, pozeral som ponuky senior programátorov, na linkedine kde píšu napríklad plat 120 tisíc dolárov ročne. Chcem sa spýtať takéto ponuky sa bežne myslia ako na TPP alebo sa dá aj na živnosť ? Mojou podmienkou je pracovať jedine na IČO (zamestnanecké benefity ma vôbec nelákajú, žiadne "istoty" od žiadneho štátu nechcem a tak či tak by som musel mať aktívnu aj svoju živnosť) všade sa píše iba o tom že je to full-time práca, s čím by som nemal problém ale nikde sa nepíše o splupráci IČO. Nemáte s tým niekto skúsenosť, ako to štandartne firmy berú ?
Mal som zatiaľ jednu ponuku ale tam bolo nakoniec podmienkou práca na TPP pre USA firmu, čo keď si porovnam v čistom oproti CZ/SK firmám pre senior programátorov na firmu/živnosť mi za tisícku max dve navyše nestojí. Ak to firmy ponúkajú o koľko sa dá napr. taký 120 tisícový plat pre TPP navýšiť ?
melonSVK
King
King

Re: Remote IT práca pre USA firmu

Príspevok od používateľa melonSVK »

Hadaj, preco si americke firmy zakladaju vo vychodnej Europe pobocky? Keby nam chcu platit 120k USD rocne, tak si usetria papierovacky so zakladanim srociek :wink: Komu ty budes fakturovat na ICO je uplne jedno, kludne firme z Haiti, ale 99% US firiem o takuto spolupracu nebude mat zaujem. A ak ano, tak nie za americky plat.
mato55002
Light Star
Light Star

Príspevok od používateľa mato55002 »