Čína nemá rada lgbt. Na školách sa o lgbt učí v SR či ?
"Oni studuju prirodne vedy, my gender a degrowth obory."
Jasné trochu pritiahnuté za vlasy. No chápem pointu tej vety.
Ide o to, že Čína sa vzdeláva, vysoké nároky na študentov tam sú.
Ale podla teba to napisal niekto uplne iny a ja som to prekrutil.Oni studuju prirodne vedy, my gender a degrowth obory.
Dakujem za ten zaver, pretoze si tu pointu vystihol lepsie nez sa to podarilo mneBlastbit napísal: 30 jan 2026, 16:05 "Pocity a emócie" - ako napr tie "curtove účty"
Čína nemá rada lgbt. Na školách sa o lgbt učí v SR či ?
"Oni studuju prirodne vedy, my gender a degrowth obory."
Jasné trochu pritiahnuté za vlasy. No chápem pointu tej vety.
Ide o to, že Čína sa vzdeláva, vysoké nároky na študentov tam sú.
Toto je konkretne myslene ako ? Pokial viem, aspon vo vyspelych mestach maju cinanky normalne slusne postavenie. Ze ich je nedostatok je mozne mozno kvoli tej politike jedneho dietata ktoru mali, ale ze by to z nich robili tovar si uplne nemyslim.harrison314 napísal: 30 jan 2026, 16:24 V cine nemozu byt gender studie, lebo dievcata su nedostatkovy tovar, doskova tovar.
No lebo kovli pilitike jedneho dietat hlavne v chudobnejsich regionoch uprednostnuju chlapcov, takze maju sriozny poplacny problem. A co som pocul s nevastami sa tam vyslovene obchoduje, lebo dievcata su velmi vzacne.Johnnny napísal: 30 jan 2026, 16:43 Toto je konkretne myslene ako ? Pokial viem, aspon vo vyspelych mestach maju cinanky normalne slusne postavenie. Ze ich je nedostatok je mozne mozno kvoli tej politike jedneho dietata ktoru mali, ale ze by to z nich robili tovar si uplne nemyslim.
Nedostal som zdroj, pytam sa odpovedatka, ktore mi pred mesiacom odmietlo dat viac ako 6 firiem, ktore odchadzaju z EU. 5 z nich o tom len uvazovalo.1. The European Landscape
Europe’s education system is relatively diverse, though there is a growing push to increase STEM enrollment to remain competitive.