SNS požiadala o likvidáciu SMK
-
p4ra
Redeemer
- Kontaktovať používateľa:
Traktorista: Nie, vobec to nie je tak. Ja si nemyslim, ze moj nazor je najlepsi. Ten tvoj ti ani neberiem a svoj ti ani nechcem nanutit. Len nemam rad vyjadrovanie, kt. je strasne nehumanne, ako sa kolega vyjadril. A vela krat mam pocit, ze mnohi Slovaci sa na ukor Madarov a Romov vyjadruju tak, akoby to bola posledna zver spinava a toto sa mne nepaci. Mam plno kamaratov, kt. su Madari. Su to sikovni ludia, kt. bud studuju alebo pracuju a nic take, co si ty myslis, ze robia nerobia. A co sa tyka Romov. Nehovorim, ze vsetci su skveli, ale predtym niekde som spominal, ze moji rodicia su zlatnici. Zlato dnes nie je lacne, to vsetci vieme. Ale jeden z nasich zakaznikov je Rom, clovek kt. pracuje poriadne a patri k tym lepsim zakaznikom. Jedine, co som chcel povedat aj predtym je, ze by si mozno mal vazit slova a nevyjadrovat sa tak ostro na adresu mensin. Neviem, co ti na tomto pripada umele. Mozno mam len trosicku inaksie a dospelejsie vnimanie a pohlad na svet, ako ty.
janndo: A ja som realista a vsetko co o nich hovorim, hovorim z vlastnej skusenosti, nevymyslam si to v tej chvili.
Ad. pocet mojich prispevkov. Uz mi to lezie na nervy, ked sa o tom zmienujete pomaly vsetci. Je mi to jedno, ci ich mam 5, 10 alebo 1000. Pisem si tam, kde sa mam chut vyjadrit a vyjadrujem sa tak, ako to ja citim. To, ze ich mam tolko je len nasledkom toho, ze sa nudim, ci v praci alebo doma, tak tuto zabijam cas. Tymto vas prosim vsetkych, dajte mi uz vo svojich prispevkoch pokoj s tym, ze: "Aha, kolko mas prispevkov!" a pod.. Ked vam to vadi, nepozerajte si na ne.
janndo: A ja som realista a vsetko co o nich hovorim, hovorim z vlastnej skusenosti, nevymyslam si to v tej chvili.