"24"

Čo beží v kine, rádiu, tv...?
r3sp3ct
Light Professional
Light Professional
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

"24"

Príspevok od používateľa r3sp3ct »

Seriál, ktorý s PB, LOST, 4400, MacGyver, SG-1 patrí medzi moje TOP.
Začal som to sledovať celkom náhodne, asi pred rokom a pol... bola vtedy premiera filmu The Girl Next Door, a ma zaujala Elisha Cuthbert :D a tak som si pozrel, kde hrala, vedel som o Populárnej mechanike pre .... už neviem :) no a na konci zoznamu bol seriál "24", pozrel som si info o čo ide... nominácie na EMMY, skvelý Kiefer Sutherland, božská Elisha a pod... prečítal som si, o čo ide... 24 častí predstavuje 24 hodín reálneho života... niečo nové... hmm tak som to začal pozerať, dávala to STV1 po zmenách ktoré zaviedol Rybníček. Podľa mňa kvalitný seriál... a nechápem tých 75 % na CSFD :cry:

O seriály : http://www.csfd.cz/film.php?69584

Akční / Thriller / Drama

Obsah/Info:
První díl strhujícho seriálu, který se odehrává reálném čase jednoho dne. Děj je rozdělen do čtyřiadvaceti jednohodinových epizod, během kterých se protiteroristický agent Jack Bauer snaží předejít katastrofě s globálními politickými následky. V první řadě však chce najít svou zmizelou dceru.
OBSAH 1. DÍLU "Od půlnoci do jedné": Přesně o půlnoci se Teri Bauer probudí ve své posteli a jde se podívat do druhého pokoje, kde nalezne manžela, jak zvedá činky a poslouchá rockovou muziku. Dají se do hovoru o jejich dceři Kimberly, která svým rodičům v poslední době přidělává samé starosti. Její nový přítel Vincent se příliš nezamlouvá ani Jackovi ani Teri. Vzápětí si oba všimnou, že je Kimberly pryč. O svém nočním tahu s kamarádkou Janet a dvěma chlapci Danem a Rickem nikomu neřekla ani slovo. Vtom je Jack povolán do kanceláře. Krize je na spadnutí.